Безсумнівна перевага і причина підвищення популярності технології Web AR полягає у тому, що для створення вау-ефекту для користувачів досить використовувати браузер смартфона або планшета. Інтерактивні історії та додатки у Web AR допомагають бізнесу підвищити залученість аудиторії і вивести маркетингові кампанії на новий рівень, оскільки будь-яке джерело інформації про бренд можна перетворити в унікальний інтерактивний клієнтський досвід.
Web AR використовує комбінацію технологій, у тому числі WebRTC, WebGL, WebVR і API, для доступу до AR-контенту через браузер. В останні роки у мобільних браузерах з'явилася підтримка JS Sensor API (камера, гіроскоп, акселерометр, компас). А спеціальні фреймворки і бібліотеки для створення Web AR розширюють можливості використання доповненої реальності у мережі. Розглянемо найбільш популярні з них.
Платформи для створення веб-проектів з елементами AR дозволяють розробникам використовувати як маркерні, так і безмаркерние технології доповненої реальності на основі різних бібліотек JavaScript для більш глибокої інтеграції тривимірних моделей і відповідних мобільних браузерів.
AR.js - полегшена бібліотека для впровадження доповненої реальності в інтернеті, що підтримує створення AR як на основі маркерів, так і просторову (location-based). Містить функцію відстеження зображень, являє собою безкоштовний багатоплатформовий репозиторій.
Джерело: https://3sidedcube.com/
Argon.js - JavaScript-фреймворк для додавання AR-можливостей до веб-додатків без прив'язки до використовуваної платформи і технології. Спочатку Argon.js створювався під браузер Argon на iOS із вбудованою підтримкою AR, однак цей фреймворк працюватиме і з іншими браузерами. Для відображення вашого контенту з цією бібліотекою використовуйте Three.js або більш простий A-Frame.
Awe.js дозволяє створювати AR-додатки для мобільних пристроїв за дещо іншим принципом, а саме: на основі маркерів, розташування і датчика руху Leap Motion. Для доступу та взаємодії з доповненою реальністю платформа використовує WebRTC, WebGL і getUserMedia API пристрою.
ARToolKit - безкоштовна бібліотека з відкритим вихідним кодом для розробки доповненої реальності. Крім Android та iOS, ARToolKit підтримує також додатки на Windows, Linux і OS X. Бібліотеки відстеження відео ARToolKit розраховують реальний стан і орієнтацію камери щодо фізичних маркерів у режимі реального часу. Ще у ньому є мультиплатформенна відеотека з підтримкою декількох джерел і форматів, відстеження декількох камер, проста процедура калібрування, проста графічна бібліотека, модульний API і повний набір шаблонів та утиліт.
Завдання управління контентом для додатків доповненої реальності істотно ускладнюється при впровадженні технології на практиці. CMS для доповненої реальності (AR CMS) використовується для масової завантаження необробленого 3D-контента, на основі якого буде генеруватися AR-досвід. Щоб потрапити у категорію AR CMS, продукт повинен:
CMS для доповненої реальності також може виступати в якості AR SDK для ще більш гнучкого управління AR-вмістом. AR CMS не слід плутати з VR CMS - платформою, що дозволяє користувачам завантажувати, управляти та публікувати контент для віртуальної реальності.
У рамках розробки рішень для Web AR, система AR CMS оптимізує відображення і взаємодію з вашим інтерактивним вмістом на сумісних мобільних пристроях із ARKit (iOS) та ARCore (Android).
Найбільш популярними AR CMS є Kentiko Kontent, Arbi, EvolveAR, Inde, itSilesia, Magic Lens, Plattar (використовує як ARKit, так і ARCore), Reality Engine, Reflekt One і TARTT CMS.
Джерело: https://www.plattar.com/
Хочете дізнатися більше про технології створення доповненої реальності у браузері, або плануєте впровадити функції AR у вашому проекті? Зателефонуйте нам, і ми створимо цікаве рішення для вашого бізнесу, застосовуючи вищезгадані технології на практиці.