Сервіс показує реальний стан речей на ринку площадок для зовнішньої реклами, дає можливість подивитися, як виглядає та чи інша площадка в різні пори року, надає дані про бронювання конструкцій протягом року, забезпечує сервіс із підбору площадок і звітність про розміщення реклами клієнта.
Основна проблема наявних каталогів у тому, що вони часто незручні у використанні й/або містять неактуальні дані - за ними не можна зрозуміти стан бордів, їхню видимість у зимовий або літній час. Тому в результаті компанії, що розміщують багато зовнішньої реклами, змушені організовувати окремі служби з аудиту стану площадок.
Головна задача - відображення білбордів по країні для залучення великих компаній до роботи з агентствами. У каталозі агрегатора можна відобразити борди, сітілайти та інші рекламні конструкції з можливістю пошуку за видом конструкції або регіоном. Таким чином клієнти можуть вибрати вподобані проекти/макети і запитувати пропозицію/контакт на створення реклами.
Майданчик дозволяє реалізувати каталог рекламних агентств із відображенням їхнього розвитку, активності та проектів. Таким чином створюється образ “живих” компаній з реальним попитом на ринку.Це допомагає замовникам обрати агентство, а виконавцям привабити нових клієнтів.
Для створення атмосфери довіри до порталу, необхідно актуалізувати інформацію та перманентно підтверджувати її достовірність. Існує два шляхи реалізації цієї задачі:
B2B-аудиторія: рекламні агентства, прямі великі клієнти, невеликі компанії, що закуповують рекламні площадки.
Користувачі, які знайшли майданчик через пошукові системи, і ті, хто ознайомився з системою на виставках або завдяки рекламі.
Мінімально життєздатна версія такого проекту — портал із пошуком і фільтрацією за каталогом бордів, відображенням на карті, акцентом на великі виконані проекти для рекламних агентств.
Для того, щоб втілити такий проект, першим кроком створюємо розгорнуте семантичне ядро (набір ключових слів і поєднань) з пошуку бордів і конструкцій, робимо велику кількість оптимізованих під низькочастотні запити сторінок із контентом і мікророзміткою, що автоматично генерується і будуть використовуватися для органічного просування в пошукових системах.
До початку розробки робимо SEO-проектування і закладаємо основні конструкції необхідні для просування - url'и для категорій, фільтрів, пошуку і т.п. Це дозволить заощадити час і бюджет на внутрішню оптимізацію. У верстці ми використовуємо мікророзмітки (schema.org, LD-JSON) для того, щоб оптимізувати сайт для пошукових систем.
Обов'язково орієнтуємося на високий рівень юзабілиті (UX). UX дизайн це розробка досвіду взаємодії користувача з інтерфейсом. Тобто розробка інтерфейсу, що задовольняє потреби користувачів, при цьому з оптимальними затратами часу і зусиль і мінімальними помилками.
Технічно платформу реалізуємо на базі фреймворку Laravel. Він популярний серед розробників. Також характеризується хорошою підтримкою і регулярними оновленнями. Швидкодія забезпечується грамотно організованою системою кешування, що вільно покриває навантаження в десятки тисяч унікальних відвідувачів у місяць.
У фреймворка багато можливостей із розвинення функціоналу. Звичайно, розширюваність під фреймворк відрізняється від звичайної купівлі та встановлення модуля, тим не менше, не потрібно повністю все писати з нуля. За рахунок того, що фреймворк має стандартну структуру, система буде кастомізієма, і в той же час дешевша в підтримці. Фреймворк дає можливість масштабувати і допрацьовувати проект, не переробляючи ядро.
Використовуючи ці напрацювання, можна розробити мобільний додаток: на Laravel буде майже готовий API для додатка.
Вам сподобалось наше рішення?
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.