У попередній статті ми розповіли вам про систему Corezoid та про можливості її використання для розробки чат ботів. Нагадаємо, що головними перевагами цієї системи є її гнучкість і підтримка інтеграції з будь-якими сервісами через API, а також зручний і зрозумілий візуальний інтерфейс. Так само ми писали про ще один елемент зв’язки, що винесена в назву цієї статті – кросплатформний конструктор діалогів та інтерфейсів чат бота Kwizbot.
Сьогоді мова йтиме про чат-платформу Sender – мультифункційний продукт, що також працює на Corezoid.
Sender — месенджер, що прямо взаємодіє зі всіма процесами Corezoid. В одній програмі зібрані функції, що дозволяють спілкуватися, вести бізнес, оплачувати товари та послуги, обслуговувати клієнтів. Серед можливостей і переваг Sender:
Функції спілкування з клієнтами:
Функції, пов’язані з товарами та послугами:
Ви можете додати на сайт віджет для спілкування з ботом або зв’язку з оператором. Це ще один канал комунікації на додаток до месенджерів.
Віджет можна повністю налаштувати за стилями і функціональністю.
Панель оператора Sender стане в пригоді невеликим контакт-центрам, приміром, страхової компанії чи мережі готелів. Вона пропонує всі основні можливості для спілкування з клієнтами в месенджерах. По суті, це “омніканальний месенджер”, що його ми підключимо до всіх ваших каналів текстового спілкування з клієнтом.
Омніканальність панелі передбачає, що незалежно від того, з якого месенджера вам пише клієнт, ваші оператори відповідають через єдине вікно.
Детальніше про можливості панелі та її порівняння з іншими альтернативами читайте в статті.
Sender надає базову аналітику, якої достатньо для повсякденної роботи контакт-центру.
Наприклад, статистика за діалогами операторів дозволяє проаналізувати кількість діалогів, в яких клієнти поставили оцінку вашій компанії, відзначили, чи їхнє питання вирішилось, чи ні.
Розділ “Оператори” дозволяє проаналізувати якість та ефективність роботи кожного вашого оператора, переглянувши тривалість, кількість і якість проведених ними діалогів.
Підсумовуючи скажемо, що Sender як віджет на сайт і як операторська панель підійде компаніям, чиї клієнти відчувають потребу “поговорити з людиною” в певних вузлах бота. Окремим великим плюсом є те, що Sender не має обов’язкової абонплати – ним можна користуватися в хмарі безкоштовно. Крім цього, зручно відповідати всім клієнтам через одну операторську панель і там же бачити всю потрібну аналітику – зрозуміло й ефективно.
Бажаєте більше дізнатись про можливості Sender, налаштувати віджет для спілкування з оператором чи розробити індивідуальний чат бот всередині додатку? Вивести спілкування з клієнтами на якісно новий рівень? Спеціалісти Evergreen знають, як вам допомогти. Звертайтеся до нас - проконсультуємо з будь-якого питання, що вас цікавить.
Хочете дізнатись, які ще існують омніканальні операторські панелі? Читайте в наступній статті.