Коли компанія хоче створити далеко не найпростіший чатбот, типовими будуть наступні кейси:
1. Чатбот має бути інтегрованим із внутрішніми системами компанії, відповідно постає питання швидкості і безпеки таких інтеграцій.
2. Має бути можливість редагування діалогів чатбота контент-менеджерами без залучення розробників.
3. Необхідно мати статистику користування ботом у зручному для читання вигляді.
4. Має бути можливість “підключення людини” в тих випадках, коли бот не може вирішити питання.
Для розв’язання таких кейсів ми створили рішення й успішно реалізували на ньому низку чатботів для великих українських та міжнародних компаній. Що це за рішення? Читаємо далі.
Corezoid Process Engine — хмарна операційна система для управління процесами. За допомогою Corezoid можна керувати технікою, створювати чатботів, налаштовувати фінансові та CRM-системи. Corezoid може отримувати і надсилати дані будь-якому ПЗ за допомогою API. У цьому полягає головна цінність Corezoid: ви матимете необмежені можливості розширення системи за рахунок інтеграції із зовнішніми та внутрішніми сервісами.
Головні переваги використання Corezoid:
Детальніше про платформу та її можливості можна прочитати тут.
По суті, ми “пишемо” ботів на Corezoid замість того, щоб писати їх кодом. Це дає нам можливості Corezoid’a і звільняє від недоліків коду.
Коли ви пишете логіку чатбота кодом на мові програмування, то треба враховувати наступне:
У Corezoid усі ці речі лягають “на плечі” платформи. По суті, вам не треба думати, чи буде ваш бот сумісним, безпечним, не “зависатиме” тощо — все це зробить система.
Corezoid у цьому випадку відіграє роль шини підприємства (ESB - enterprise service bus) і гарантує безпеку системи і її підтримуваність. Чи є варіанти використання іншої шини даних? Так, є. Але Corezoid має низку переваг, про які ми напишемо нижче.
По суті, Corezoid дозволяє досягати такої ж гнучкості системи, як при розробці кодом, але при цьому зберігати візуально зрозумілу логіку, як у конструкторах чатботів. У цій статті ми показали візуальну різницю між розробкою на платформі і написанням чатбота в коді. На Corezoid ті самі процеси виглядають набагато більш зрозуміло і наочно, а внести зміни до логіки зможе навіть людина, що не є програмістом.
За рахунок своїх інтеграційних можливостей швидкий і зручний Corezoid ідеально підходить для чатботів, що мають отримувати/ віддавати дані з 3, 4, 5-ти і більше корпоративних систем. У цьому випадку Corezoid відіграє роль “клею” для API і дозволяє створювати процеси розробки, в яких задіяна велика кількість систем, і при цьому не губляться заявки.
За допомогою Corezoid можна створювати різноманітні гнучкі кейси. Приміром, клієнт пише в Телеграм, а менеджер відповідає йому в CRM або Slack. Або, наприклад, один і той самий клієнт пише вам в різні месенджери, а система його ідентифікує як одну людину і підтягує дані про його попередні замовлення.
Так само Corezoid дозволяє об’єднати групові чати в різних месенджерах у єдиний простір (одна людина пише в Skype-групу, їй відповідають у Slack-каналі, всі учасники розмови бачать один ланцюжок повідомлень), як ми в Evergreen зробили в нашому Open Source проєкті Konnektor.
На жаль, при всій зрозумілості і зручності Corezoid’а, розробляти сценарії ботів безпосередньо в ньому все ж занадто складно. Тому ми створили власний продукт – Kwizbot. Це редактор діалогів чатботів, що дозволяє легко працювати з текстами і розвивати сценарії. Kwizbot багатомовний, його можна використовувати незалежно від того, на якій мові програмування ви розробляєте чатботів (навіть якщо ви пишете кодом).
Інакше кажучи, Kwizbot звільнить вас від необхідності звертатися до програмістів, якщо потрібно буде поміняти сценарій бота, додати гілку до діалогу або внести інші подібні зміни.
Деякі особливі переваги чатбот-платформи Kwizbot:
Більше інформації про Kwizbot ви знайдете тут. Якщо у вас виникли додаткові запитання щодо продукту або ж якщо ви хочете спробувати демо, звертайтеся до нас просто зараз.
Corezoid здійснює автоматичний збір даних по кожному стану процесу, надаючи детальні відомості про користувачів і замовлення. Отримані дані дозволяють з легкістю відстежити, наприклад, моменти, коли ви втрачаєте користувачів. Функція реалізується завдяки Dashboard — інструменту Corezoid, що подає аналіз процесів у вигляді набору таблиць або графіків.
Dashboard дозволяє побудувати аналітику поведінки користувача в боті. Ми збираємо статистику про дії користувача і виходячи з цього будуємо воронку продажів бота.
Чи можна зробити ще детальнішу аналітику, реєструвати всі дії в боті в логах чи навіть персоналізувати роботу чатбота на основі минулого досвіду? Так, але для цього ми створюємо окремий продукт. Пишіть нам, якщо вам треба щось подібне.
Можна. І також можна розмістити це на “своїх” нодах у хмарі. Але в такому разі доведеться платити за корпоративну ліцензію Corezoid. Якщо шукаєте Enterprise рішення, для вас це може бути чудовим варіантом. Якщо ви стартап або середній бізнес, вам це не підійде і краще залишатись на хмарній версії Corezoid або переходити на self-hosted шину даних.
Як бачимо, Corezoid дозволяє перейти від написання коду безпосередньо до створення нових алгоритмів, а в перспективі може замінити існуючі системи, якщо компанія вирішить перенести всі процеси в Corezoid. Боти на Corezoid з Kwizbot — чудове, гнучке, розширюване рішення для компаній, котрі вже мають розуміння того, що їм потрібно, і готові втілювати задумане на надійному Enterprise рівні.
Якщо ви хочете дізнатись більше про створення чатботів для бізнесу, шукаєте платформу для розробки ботів або вам потрібен нестандартний підхід до вирішення будь-яких задач рівня Enterprise — звертайтесь до нас. Ви також можете замовити в нас вже готове рішення або індивідуальну розробку з урахуванням потреб саме вашого бізнесу. Ми обов’язково допоможемо і проконсультуємо вас з будь-якого професійного питання.
А в наступній статті ми пишемо про те, як підключити до чатбота оператора.