Як UX дизайн впливає на прибуток?  8  Як UX дизайн впливає на прибуток?  9  Як UX дизайн впливає на прибуток?  10

Зв’язок UX дизайну та прибутку: чи принесе хороший UX більше прибутку?

#UI/UX дизайн

Відомо, що якісний UX – спосіб виділити ваш продукт серед конкурентів, не змінюючи властивості самого продукту. У нього два завдання: давати користувачеві зручність/задоволення і цінність.

У UX є дві складові: креативна і бізнес:

  • Креативна – продати клієнту здійснення мрії, задоволення потреб, забезпечити приємний шлях від точки входу до досягнення мети.
  • Бізнес – спосіб без додаткових грошових вливань підвищити рентабельність вашого бізнесу.

Логіка тут проста: чим простіше і приємніше користуватися вашим продуктом, тим більше людей захочуть і, швидше за все, будуть це робити. Зробити якісний UX тим важливіше, оскільки конкуренція серед онлайн-продуктів зростає, в том плані і щодо присутності в онлайн-середовищі. Якщо ви не можете забезпечити користувачам необхідну цінність, вони підуть до тих, хто може.Замовити UX дизайнТакож такий дизайн часто покращує і роботу всередині команди. Як? Розповімо нижче. А поки – про цифри.

Зв’язок між UX і прибутком у цифрах

Зв'язок між UX і прибутком з першого погляду неочевидний, але його легко прорахувати. Більш того, існують дослідження (чесно кажучи, багато досліджень), які підтверджують, що хороший UX сайту впливає і на вартість окремого продукту, і навіть на вартість компанії на ринку.

Дослідження Experiencematters підтверджують: постійне фокусування на бажаннях і потребах споживача підвищує їхнє бажання принести вам гроші на 14,4%, бажання рекомендувати ваш бренд іншим на 16,6% і знижує їхні бажання перейти до іншого бренду на 15,8%.

Є маса досліджень, які доводять, що правильно налаштований UX приносить відмінні ROI. В середньому кожен долар, витрачений на UX приносить, від $ 2 до 100 прибутку.

Рекомендуємо: Неоморфізм - новий або майже новий тренд в UI дизайні

Трохи історії

У листопаді 2006 року два UX дизайнера, Джефф Тихан і Джон Лакс, заснували UX фонд, інвестували в нього $ 50,000 і залучили 10 компаній, включаючи Apple, Target, Electronic Arts, Research in Motion (RIM), Progressive Insurance і JetBlue Airways. Ці компанії були обрані, виходячи з рівня UX, який вони надавали своїм споживачам. Ось якими критеріями вони повинні були відповідати:

• приділяти увагу дизайну своїх продуктів і веб-ресурсів;
• стежити за історією інновацій;
• надихати користувачів і завойовувати їхню лояльність;
• підвищувати їхній позитивний досвід від користування сайтом.

Через рік компанії, які відібрав UX Fund, показали значний приріст. Але, що більш цікаво: цей приріст не була стрибковим, протягом перших тижнів або місяців, а постійний і тривалий. Ціни на акції цих компаній випередили ключові фондові індекси на цілих 200 відсотків. Самі компанії обігнали за швидкістю зростання капіталізації середні показники по ринку.

Зріст капіталізаціїНатхненням для створення UX Fund послужив UK Design Council. Після створення Design Index і спостереження за результатами, звіти показали: компанії, які докладали зусиль для створення якісного UX дизайну, підняли індекс FTSE 100 і індекс всіх акцій всіх акцій FTSE на британській фондовій біржі більш, ніж на 200%.

Заробити $300 000 змінивши лише одну кнопку – реальний досвід

Щоб дослідити механізм того, яким чином UX впливає на ROI, розповімо відому історію про кнопку на $ 300 мільйонів.

Ця історія трапилася з Джаредом Спулом, який працював на e-commerce сайті. Відвідувачам сайту перед оплатою покупки потрібно було заповнити форму: внести свою електронну адресу та пароль. Форма також містила кнопки реєстрації та відновлення паролю. Очікувалося, що постійні користувачі таким чином зможуть оформляти покупку швидше, а нові будуть реєструватися в системі.

Насправді ж вийшло навпаки: форма виявилася перешкодою для всіх видів покупців. Нові не хотіли реєструватися, щоб не залишати особисті дані і не отримувати потім нескінченні листи від компанії. А старі клієнти часто забували і свій пароль і пошту, за допомогою якої реєструвалися.

45% усіх клієнтів реєструвалися в системі кілька разів. Протягом дня система отримувала 160 тисяч запитів на відновлення пароля, з яких 75% так і не закінчувалися покупкою.

Щойно розробники прибрали обов'язкову реєстрацію, кількість покупок виросла на 45%, що принесло $ 15 мільйонів прибутку тільки за перший місяць. За рік прибуток склав $ 300 мільйонів. Ця історія доводить: навіть найменші складові UX-процесу можуть значно впливати на ваш прибуток.Замовити UX дизайн

Додаткові переваги хорошого UX

Прибуток для бізнесу буває двох видів: підвищення доходів і скорочення витрат. Про доходи ми вже поговорили. В цьому розділі розповімо як хороший UX скорочує щоденні витрати вашого бізнесу.

Хороший UX скорочує об’єм підтримки

Чим складніший у використанні ваш продукт, тим більше питань виникатиме у користувачів. І, відповідно, тим більше людських ресурсів знадобиться вам, щоб відповідати на ці питання.

Якщо ж ваш продукт простий у використанні, вашим користувачам більше не знадобиться звертатися до підтримки. Їм знадобиться тільки мотивація, яку вони можуть отримати на самому сайті. Для цього й існують UX-гайдлайни – щоб ваша команда могла сконцентруватися на створенні максимально вдалого user-flow і допомогти користувачеві отримати те, що він хоче.

Матеріали по темі: Навіщо ми використовуємо атомарний дизайн в розробці дизайн-систем

Хороший UX скорочує затрати на інфраструктуру

Якщо UX сайту спроектований погано, високий ризик, що користувач просто загубиться серед процесу. Щоразу, коли таке відбувається, користувачі змушені повертатися до попередньої сторінки або йти на будь-яку іншу. Чим здійснюють додаткове навантаження на інфраструктуру вашого сайту. Особливо часто таке відбувається при користуванні SaaS продуктів, де кожне перезавантаження сторінки додатково навантажує базу даних.

Одне оновлення погоди не робить. Але якщо у вас великий сайт, і його відвідують тисячі користувачів, всі разом вони можуть дати відчутне навантаження. А це впливає на доступ інших потенційних користувачів до вашого ресурсу. І, відповідно, на ваш прибуток.

Хороший UX дизайн означає, що користувачі завжди знають, що вони роблять і де знаходяться. Це знижує навантаження на сервери та рахунки за API. Також це відноситься до першого пункту: користувачі будуть менше звертатися в підтримку і звільнять час ваших співробітників.

Хороший UX знижує витрати на навчання співробітників

Цей пункт стосується більше UX внутрішніх процесів. Уявіть лише: кожен найнятий працівник не потребуватиме процесу занурення, менторства з боку більш досвідчених співробітників, і з першого дня зможе показати хорошу ефективність.

Цього можливо досягти, якщо внутрішні бізнес-процеси легко зрозуміти, а працювати з ними просто. Якщо внутрішні процеси прості для користування, новачок набагато швидше досягне рівня досвідченого співробітника, не відволікаючи нікого від роботи.

До того ж простота внутрішніх процесів розширює можливості для найму потенційних співробітників. Вам не потрібно буде шукати тих, хто вже розбирається у вузькій термінології/процесах, що застосовуються в компанії – вони зможуть вивчити все необхідне в процесі роботи. А це спростить у тому числі і роботу вашого HR.

Хороший UX підвищує продуктивність співробітників

Дослідження показують: бізнеси, які приділяють значну увагу UX-дизайну, легше досягають високого рівня продуктивності і вище оцінюються співробітниками.

Такий UX означає, що з внутрішніх бізнес-процесів прибрали всі зайві рухи. А значить, всі процеси прискорені та максимально зручні.

Як дізнатися, чи потрібно вам міняти UX вашого продукту

Впоратися з цим завданням вам дуже допоможе автоматизація. Сьогодні, коли компанії повсюдно використовують автоматизоване тестування, є всі можливості досліджувати юзабіліті сайту, щоб зрозуміти, що саме потрібно поліпшити.

Для команди дизайнерів це означає: вчасно помічати що не працює, а на що користувачі реагують позитивно. Такий підхід дозволяє збирати й обробляти величезну кількість даних, щоб визначати KPI кожного типу UX і прибуток, який він приносить.

Таким чином усі прийняті дизайнером рішення будуть засновані на чітких і перевірених даних, а не на тому, що якась форма або кнопочка на його думку добре виглядає і «начебто повинна працювати».

Висновок: з кожним роком компанії приділяють дедалі більше уваги UX, щоб забезпечити собі конкурентну перевагу в ринкових перегонах. Вплив UX на бізнес буде рости і далі. І зовсім скоро в осяжному майбутньому цей напрямок буде в центрі рішень, яке приймають бізнесмени по всьому світу.

Досвід наших дизайнерів в конструюванні UX допомагає нам бути впевненими в якості та ефективності створеного нами UX. Хочете дізнатися наскільки більшим може стати ваш прибуток завдяки глибокому редизайну UX? Звертайтеся до нас. Із задоволенням попрацюємо над тим, щоб зробити ваш продукт ще кращим.

25.07.2019
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.