Інформація про продукцію і відповідні зображення в цьому матеріалі не є рекламою, а представлені як портфоліо агентства

Компанія “Бритіш Американ Тобакко” (British American Tobacco) трансформує тютюнову галузь та виводить на ринок альтернативні продукти для споживання нікотину: пристрої з інноваційною технологією індукційного нагрівання тютюну gloТМ, нікотинові паучі VELO — і займається розробкою продуктів нового покоління з потенційно зниженим ризиком для здоров'я.

Наше завдання в цьому кейсі — познайомити аудиторію з новинкою в лінійці VELO зі смаком Tropic Breeze в рамках літньої промо-кампанії, реалізованої брендом VELO на території України.

В підсумку ми створили гарний, яскравий лендинг для нового продукту VELO Tropic Breeze та підтримки конкурсу, що проводився серед креативної аудиторії споживачів.

landing preview 

Дизайн лендингу

Для дизайну ми зупинились на мінімалістичному стилі (відсилка до Скандинавії, де ринок паучів добре розвинений), додавши до нього яскраві кольорові елементи, щоб створити "смачну" картинку, оживити асоціації, пов'язані з продуктом. Активний спосіб життя та відпочинок, літо, смак тропічних фруктів, чистота — ми намагались максимально відійти від стереотипів, зв'язаних із вживанням нікотину. Дизайн-команда Evergreen слідкує за сучасними трендами: використовує великі яскраві ілюстрації, контрасти, переходи, щоб залучати відвідувачів, транслювати естетику продукту та викликати емоційний відгук по той бік екрану.

элементы дизайна

Мікроанімації

Анімації — перевірений спосіб поєднати красиве і функціональне, передати особливості продукту візуально. Щоб зосередити увагу користувача на елементах інтерфейсу і привернути увагу до змісту, для цієї сторінки ми вже традиційно створили набір мікроанімацій.

микроанимации

 

Збирання сторінки на Тільді

Як і у випадку розробки лендингу для gloTM, структуру та елементи оформлення наші дизайнери робили в конструкторі Тільда. На практиці ми переконались, що Тільда — чудовий інструмент, у якому можна не лише збирати естетично красиві сайти, але й адаптувати версії сторінок для всіх видів пристроїв, використовувати zero-блоки для створення унікальних розділів й оперативно вносити зміни, не витрачаючи при цьому час і ресурси розробників.

зеро блоки

Аналітика

Маркетинг-команда налаштувала й підключила аналітику, щоб відслідковувати залученість користувачів на сайті: кількість переглядів, глибину скролу, переходи і ряд інших цільових показників, щоб оцінити показники конверсії. Ми підключили теплові карти Hotjar, розширений e-commerce, окремі цілі і події Google Analytics. 

Результат

В результаті був створений продукт — лендинг для презентації інноваційного для ринку України продукту — нікотиновмісних паучів VELO Tropic Breeze. Завдяки цьому користувачі змогли ознайомитись із перевагами новинки, а найактивніші з них взяли участь у розіграші та отримали цінні призи.

26.11.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.