Віджет онлайн-чату можна зустріти у більшості сайтів компаній, що пропонують товари і послуги. Найчастіше це кнопка внизу/з боку екрану, або спливаюче вікно, яке з'являється через декілька секунд після переходу на сторінку. При натисканні на іконку активується поле діалогу, в якому клієнт може задати питання менеджеру, написати відгук, залишити контактні дані або замовити зворотній дзвінок.
Навіщо потрібні віджети?
Онлайн чат для сайту - найпростіший і ефективний інструмент прямого зв'язку з клієнтами, який грає важливу роль в обслуговуванні, поліпшенні користувацького досвіду і підвищенні конверсій. Чат на сайті - це не тільки інструмент для залучення лідів, а й джерело живої інформації від клієнтів, отже - оцінки якості сервісу і його поліпшення.
Якими бувають віджети для сайту?
За найчастішим запитами клієнтів, найпопулярнішими віджетами для сайту є:
- онлайн-чат з консультантом або чатбот;
- офлайн-форма для збору даних. Ще її можна поєднати з чат ботом на сайті для цілодобового зв'язку;
- кнопка замовлення зворотнього дзвінка;
- кастомний віджет з фірмовим дизайном і набором інструментів.
На окрему увагу заслуговують рішення, що поєднують в єдиній платформі бот для сайту і спілкування з реальним менеджером. Як це працює: в залежності від ваших задач, при запуску чатбота створюють і налаштовують сценарії або блоки відповідей на часті запитання користувачів, з можливістю переключення на живого оператора. Великою перевагою стане те, що бот буде обробляти звернення клієнтів у неробочий час - це скоротить витрати і поліпшить якість підтримки. Ми реалізуємо складні рішення для онлайн бізнесу за допомогою продукту
Квізбот, об'єднуючи різні інструменти в єдиній зручній платформі.
Напишіть нам, щоб отримати індивідуальну пропозицію або заповніть форму.
У чому цінність онлайн-помічників для бізнесу?
Для будь-яких компаній в сфері послуг і електронної комерції використання онлайн-чату - це ряд переваг:
- спілкування з клієнтами в реальному часі;
- обслуговування одночасно необмеженої кількості користувачів;
- утримання клієнтів на сторінці;
- мінімізація витрат на персонал і допомога операторам підтримки;
- зв'язок 24/7 завдяки офлайн-інструментам;
- розширення кола лояльності за рахунок отримання реальних відгуків клієнтів і своєчасної реакції на заперечення;
- можливості кастомізації: вибір доступних інструментів і каналів зв'язку, візуальний стиль, активація або деактивація спливаючих вікон, розташування на сторінці.
Онлайн-підтримка в чаті створює додаткову цінність і для клієнтів:
- зручність. Багатьом людям простіше написати коротке повідомлення або замовити дзвінок у зручний час;
- неформальність: чат сприймається як менш офіційний і більш "живий" спосіб спілкування;
- економія часу: зв'язок з підтримкою знаходиться на відстані кліка;
- швидкість відгуку: спілкування з консультантом в реальному часі допоможе швидше отримати допомогу або визначитися з вибором.
Рекомендуємо: Огляд можливостей ботів
Кращі віджети для сайту і їх можливості
Ми підготували для вас короткий огляд найбільш популярних продуктів на ринку. Давайте розглянемо їх основні можливості.
Бітрікс24 - кілька інструментів в одному вікні
Віджет на сайт Бітрікс - це кнопка, по якій клієнти потрапляють в чат, можуть замовити дзвінок менеджера або заповнити форму. В налаштуваннях задається зовнішній вигляд віджету, список інструментів і каналів зв'язку, розташування на екрані, час появи спливаючого вікна (автоматичне вітання), на яких сторінках воно буде відображатися, показ міні-програм на мобільних пристроях.
Підтримуються такі канали:
- відкрита лінія - направляє повідомлення з різних джерел (месенджери, соцмережі) в єдиний чат менеджеру;
- CRM-форма для отримання зворотного зв'язку від клієнтів;
- замовлення зворотнього дзвінка.
Щоб додати віджет на сайт, потрібно скопіювати скрипт і вставити його в код сторінки перед закриваючим тегом / body.
Джерело: helpdesk.bitrix24.ru
Kwizbot Widget - омніканальний чат бот для сайту
Віджет Kwizbot дозволяє виконувати сценарії на сайті і підключатися до оператора через чат. Існує в декількох видах:
- аватарка консультанта або напис, клікнувши на який ви відкриєте міні-віджет чату;
- вікно чату для інтеграції в особистий кабінет або інше програмне забезпечення для зручного зв'язку з підтримкою з ПК;
- CUI-фрейм, що дозволяє додавати на сторінки сайту інтерактивні елементи, наприклад, опитування, міні-боти.
Додаткові можливості:
- повідомлення може примусово відкривати віджет;
- спливаюче повідомлення над кнопкою для залучення уваги;
- налаштовуються дії персонажу (аватарка, кнопки);
- відображення тексту "Друкує ..." для імітації живої людини;
- кастомізація: клієнти можуть змінювати зовнішній вигляд аватарки, кнопки, кольорову схему та інше, за допомогою конструктора або створюючи власний шаблон;
- підключення декількох віджетів на одну сторінку;
- історія повідомлень у віджеті;
- API-інтеграції.
Унікальна можливість віджета Kwizbot у повній кастомізації інтерфейсу: ви отримуєте функціональний каркас і повністю змінюєте його на свій смак і колір.
Для встановлення віджета на сайт потрібно додати в код сторінки HTML + JS скрипт.
Шукаєте аналог Бітрікс 24? Ми запропонуємо більше :) В найближчому майбутньому будуть додані нові функції, в тому числі відправлення файлів, відео, картинок, посилань, inline-кнопки у віджеті і месенджері - стежте за релізами.
Jivo - чат для сайту з додатком оператора
Jivo — один з найпопулярніших додатків для чату, ключовими особливостями якого є:
- легкий дизайн;
- локалізація на більше ніж 20 мовах;
- налаштування активних запрошень для важливих сторінок сайту;
- додаток для оператора: управління діалогами, історія листування, додавання в чат або перемикання діалогу на колег, можливість подивитися і прив'язати інформацію про клієнта до CRM, наприклад, його місце розташування, джерело переходу на ваш сайт або контактні дані;
- віджет Jivo адаптований під мобільні пристрої (iOS, Android) і працює у всіх мобільних браузерах;
- для кожного оператора можна налаштувати робочі години, а в неробочий час на сайті з'явиться офлайн-форма, і повідомлення з неї будуть пересилатися на електронну пошту;
- настроюється дизайн кнопки чату;
- інтеграції: підключення кнопки дзвінка, соцмереж і месенджерів до чату (Viber, Telegram, Facebook, Vkontakte, Однокласники), інтеграція з CRM-системами по API.
Віджет встановити легко - скопіювати і вставити на сайт фрагмент коду, а для роботи в онлайн-режимі потрібно запустити додаток оператора і увійти туди з реєстраційними даними.
Джерело: jivo.ru
ChatBot Chat Widget - чат бот-консультант на сайт
Chat Widget — це готове вікно чату, яке можна швидко встановити і кастомизировать. Які основні можливості пропонує це рішення:
- екран вітання: відкриття і закриття чату в один клік, визначення вигляду повідомлення для запрошення клієнта в чат;
- персоналізація: тип і розташування кнопки керування, зовнішній вигляд в фірмовому стилі компанії (аватар бота, колір теми, вид іконки в згорнутому і розгорнутому вигляді);
- онлайн-чат підтримує всі доступні для чатботів формати відповідей, в тому числі інтерактивні елементи: кнопки, картинки, каруселі та картки, швидкі відповіді;
- готові шаблони чату для служби підтримки, лідогенераціі, e-commerce, HR, маркетингу.
Встановлюється віджет так само, як і попередні - шляхом додавання скрипта в вихідний код сторінки.
Джерело: chatbot.com
GetCall Online - розумний віджет для зворотного дзвінка
GetCall Online пропонує клієнту зворотний дзвінок і автоматично з'єднує з ним менеджера. З чого складається віджет:
- кнопка зв'язку для розміщення на сторінці. Відкриває вікно з пропозицією передзвонити через 30 секунд, а для залучення уваги над кнопкою може з'являтися спливаюче повідомлення;
- пропозиція передзвонити - з'являється окремо в залежності від поведінки користувача сайту;
- активна форма замовлення дзвінка, яка з'єднує користувача сайту з оператором;
- спливаюче вікно - може з'являтися, якщо протягом певного часу відвідувач не здійснював активних дій на сайті.
Віджет GetCall можна налаштувати для роботи в робочий і неробочий час. Він інтегрується з CRM і при цьому всі дзвінки направляються закріпленим за клієнтами співробітникам, створюється клієнтська база, вся історія спілкування зберігається в картці клієнта в CRM. Є інтеграція з Google Analytics і "рідною" телефонією Binotel.
Джерело: binotel.ua
Замість висновку
Віджет чату весь час знаходиться в полі зору відвідувачів сайту, активно привертає увагу і закликає розпочати діалог. Головна цінність онлайн-віджетів - можливість обробляти повідомлення клієнтів з усіх каналів зв'язку в будь-який час, через один додаток. При правильній реалізації така система допомагає побудувати довіру до бренду, збільшити продажі і підтримувати постійний контакт з аудиторією.
Якщо ви хочете підключити або створити функціональний віджет, перетворити ваш сайт в надійне джерело лідів і підвищити ефективність роботи контакт-центру - звертайтеся до нас. Запропонуємо унікальне рішення, якого не буде у ваших конкурентів.
04.06.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.