Віджети, онлайн-чати на сайт. Огляд основних можливостей 8 Віджети, онлайн-чати на сайт. Огляд основних можливостей 9 Віджети, онлайн-чати на сайт. Огляд основних можливостей 10

Віджет на сайт, онлайн чат для сайту - що це і чому він потрібен бізнесу

#Чатботи

Віджет онлайн-чату можна зустріти у більшості сайтів компаній, що пропонують товари і послуги. Найчастіше це кнопка внизу/з боку екрану, або спливаюче вікно, яке з'являється через декілька секунд після переходу на сторінку. При натисканні на іконку активується поле діалогу, в якому клієнт може задати питання менеджеру, написати відгук, залишити контактні дані або замовити зворотній дзвінок.

Навіщо потрібні віджети?

Онлайн чат для сайту - найпростіший і ефективний інструмент прямого зв'язку з клієнтами, який грає важливу роль в обслуговуванні, поліпшенні користувацького досвіду і підвищенні конверсій. Чат на сайті - це не тільки інструмент для залучення лідів, а й джерело живої інформації від клієнтів, отже - оцінки якості сервісу і його поліпшення.

Якими бувають віджети для сайту?

За найчастішим запитами клієнтів, найпопулярнішими віджетами для сайту є:
  • онлайн-чат з консультантом або чатбот;
  • офлайн-форма для збору даних. Ще її можна поєднати з чат ботом на сайті для цілодобового зв'язку;
  • кнопка замовлення зворотнього дзвінка;
  • кастомний віджет з фірмовим дизайном і набором інструментів.
На окрему увагу заслуговують рішення, що поєднують в єдиній платформі бот для сайту і спілкування з реальним менеджером. Як це працює: в залежності від ваших задач, при запуску чатбота створюють і налаштовують сценарії або блоки відповідей на часті запитання користувачів, з можливістю переключення на живого оператора. Великою перевагою стане те, що бот буде обробляти звернення клієнтів у неробочий час - це скоротить витрати і поліпшить якість підтримки. Ми реалізуємо складні рішення для онлайн бізнесу за допомогою продукту Квізбот, об'єднуючи різні інструменти в єдиній зручній платформі. Напишіть нам, щоб отримати індивідуальну пропозицію або заповніть форму.

У чому цінність онлайн-помічників для бізнесу?

Для будь-яких компаній в сфері послуг і електронної комерції використання онлайн-чату - це ряд переваг:
  • спілкування з клієнтами в реальному часі;
  • обслуговування одночасно необмеженої кількості користувачів;
  • утримання клієнтів на сторінці;
  • мінімізація витрат на персонал і допомога операторам підтримки;
  • зв'язок 24/7 завдяки офлайн-інструментам;
  • розширення кола лояльності за рахунок отримання реальних відгуків клієнтів і своєчасної реакції на заперечення;
  • можливості кастомізації: вибір доступних інструментів і каналів зв'язку, візуальний стиль, активація або деактивація спливаючих вікон, розташування на сторінці.
 
Онлайн-підтримка в чаті створює додаткову цінність і для клієнтів:
  • зручність. Багатьом людям простіше написати коротке повідомлення або замовити дзвінок у зручний час;
  • неформальність: чат сприймається як менш офіційний і більш "живий" спосіб спілкування;
  • економія часу: зв'язок з підтримкою знаходиться на відстані кліка;
  • швидкість відгуку: спілкування з консультантом в реальному часі допоможе швидше отримати допомогу або визначитися з вибором.

Рекомендуємо: Огляд можливостей ботів

 

Кращі віджети для сайту і їх можливості

Ми підготували для вас короткий огляд найбільш популярних продуктів на ринку. Давайте розглянемо їх основні можливості.

Бітрікс24 - кілька інструментів в одному вікні

Віджет на сайт Бітрікс - це кнопка, по якій клієнти потрапляють в чат, можуть замовити дзвінок менеджера або заповнити форму. В налаштуваннях задається зовнішній вигляд віджету, список інструментів і каналів зв'язку, розташування на екрані, час появи спливаючого вікна (автоматичне вітання), на яких сторінках воно буде відображатися, показ міні-програм на мобільних пристроях. 
 
Підтримуються такі канали:
  • відкрита лінія - направляє повідомлення з різних джерел (месенджери, соцмережі) в єдиний чат менеджеру;
  • CRM-форма для отримання зворотного зв'язку від клієнтів;
  • замовлення зворотнього дзвінка.
 
Щоб додати віджет на сайт, потрібно скопіювати скрипт і вставити його в код сторінки перед закриваючим тегом / body.
bitrix-widget-example
Джерело: helpdesk.bitrix24.ru

Kwizbot Widget - омніканальний чат бот для сайту

Віджет Kwizbot дозволяє виконувати сценарії на сайті і підключатися до оператора через чат. Існує в декількох видах:
  • аватарка консультанта або напис, клікнувши на який ви відкриєте міні-віджет чату;
  • вікно чату для інтеграції в особистий кабінет або інше програмне забезпечення для зручного зв'язку з підтримкою з ПК;
  • CUI-фрейм, що дозволяє додавати на сторінки сайту інтерактивні елементи, наприклад, опитування, міні-боти.
 
Додаткові можливості:
  • повідомлення може примусово відкривати віджет;
  • спливаюче повідомлення над кнопкою для залучення уваги;
  • налаштовуються дії персонажу (аватарка, кнопки);
  • відображення тексту "Друкує ..." для імітації живої людини;
  • кастомізація: клієнти можуть змінювати зовнішній вигляд аватарки, кнопки, кольорову схему та інше, за допомогою конструктора або створюючи власний шаблон;
  • підключення декількох віджетів на одну сторінку;
  • історія повідомлень у віджеті;
  • API-інтеграції.
 
Унікальна можливість віджета Kwizbot у повній кастомізації інтерфейсу: ви отримуєте функціональний каркас і повністю змінюєте його на свій смак і колір.
Для встановлення віджета на сайт потрібно додати в код сторінки HTML + JS скрипт.
 
Шукаєте аналог Бітрікс 24? Ми запропонуємо більше :) В найближчому майбутньому будуть додані нові функції, в тому числі відправлення файлів, відео, картинок, посилань, inline-кнопки у віджеті і месенджері - стежте за релізами.
kwizbot приклад

Jivo - чат для сайту з додатком оператора

Jivo — один з найпопулярніших додатків для чату, ключовими особливостями якого є:
  • легкий дизайн;
  • локалізація на більше ніж 20 мовах;
  • налаштування активних запрошень для важливих сторінок сайту;
  • додаток для оператора: управління діалогами, історія листування, додавання в чат або перемикання діалогу на колег, можливість подивитися і прив'язати інформацію про клієнта до CRM, наприклад, його місце розташування, джерело переходу на ваш сайт або контактні дані;
  • віджет Jivo адаптований під мобільні пристрої (iOS, Android) і працює у всіх мобільних браузерах;
  • для кожного оператора можна налаштувати робочі години, а в неробочий час на сайті з'явиться офлайн-форма, і повідомлення з неї будуть пересилатися на електронну пошту;
  • настроюється дизайн кнопки чату;
  • інтеграції: підключення кнопки дзвінка, соцмереж і месенджерів до чату (Viber, Telegram, Facebook, Vkontakte, Однокласники), інтеграція з CRM-системами по API.

Віджет встановити легко - скопіювати і вставити на сайт фрагмент коду, а для роботи в онлайн-режимі потрібно запустити додаток оператора і увійти туди з реєстраційними даними.

jivosite віджет приклад
Джерело: jivo.ru

ChatBot Chat Widget - чат бот-консультант на сайт

Chat Widget — це готове вікно чату, яке можна швидко встановити і кастомизировать. Які основні можливості пропонує це рішення:
  • екран вітання: відкриття і закриття чату в один клік, визначення вигляду повідомлення для запрошення клієнта в чат;
  • персоналізація: тип і розташування кнопки керування, зовнішній вигляд в фірмовому стилі компанії (аватар бота, колір теми, вид іконки в згорнутому і розгорнутому вигляді);
  • онлайн-чат підтримує всі доступні для чатботів формати відповідей, в тому числі інтерактивні елементи: кнопки, картинки, каруселі та картки, швидкі відповіді;
  • готові шаблони чату для служби підтримки, лідогенераціі, e-commerce, HR, маркетингу.
Встановлюється віджет так само, як і попередні - шляхом додавання скрипта в вихідний код сторінки.
chatbot віджет приклад
Джерело: chatbot.com
 

GetCall Online - розумний віджет для зворотного дзвінка

GetCall Online пропонує клієнту зворотний дзвінок і автоматично з'єднує з ним менеджера. З чого складається віджет:
  • кнопка зв'язку для розміщення на сторінці. Відкриває вікно з пропозицією передзвонити через 30 секунд, а для залучення уваги над кнопкою може з'являтися спливаюче повідомлення;
  • пропозиція передзвонити - з'являється окремо в залежності від поведінки користувача сайту;
  • активна форма замовлення дзвінка, яка з'єднує користувача сайту з оператором;
  • спливаюче вікно - може з'являтися, якщо протягом певного часу відвідувач не здійснював активних дій на сайті.
 
Віджет GetCall можна налаштувати для роботи в робочий і неробочий час. Він інтегрується з CRM і при цьому всі дзвінки направляються закріпленим за клієнтами співробітникам, створюється клієнтська база, вся історія спілкування зберігається в картці клієнта в CRM. Є інтеграція з Google Analytics і "рідною" телефонією Binotel.
binotel віджет приклад
Джерело: binotel.ua
 

Замість висновку

Віджет чату весь час знаходиться в полі зору відвідувачів сайту, активно привертає увагу і закликає розпочати діалог. Головна цінність онлайн-віджетів - можливість обробляти повідомлення клієнтів з усіх каналів зв'язку в будь-який час, через один додаток. При правильній реалізації така система допомагає побудувати довіру до бренду, збільшити продажі і підтримувати постійний контакт з аудиторією.
 
Якщо ви хочете підключити або створити функціональний віджет, перетворити ваш сайт в надійне джерело лідів і підвищити ефективність роботи контакт-центру - звертайтеся до нас. Запропонуємо унікальне рішення, якого не буде у ваших конкурентів.

04.06.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.