У першій частині статті ми з'ясовували, як чатботи можуть допомагати у сфері e-commerce і медицині. Але на цьому їхні можливості зовсім не вичерпуються, і зараз ми розглянемо, яким чином чатбот може підвищити ефективність роботи працівників і збільшити прибуток в інших, несподіваних сферах. Якщо у вас вже є певні ідеї для чатбота або ж ви вже давно бажаєте спробувати в себе подібне рішення, радимо вам звернути увагу на можливості платформи Kwizbot. Це власна розробка команди Evergreen, що дозволяє створювати крос-платформні, багатомовні боти через єдиний зручний інтерфейс, і керувати ними.
Грамотна робота відділу кадрів — одна з найважливіших запорук успіху компанії в далекоглядній перспективі. HR-спеціалісти мають масу інших обов'язків, крім найму співробітників, невидимих на перший погляд: моніторинг дотримання КЗПП, аудит професійних навичок співробітників, вирішення конфліктів, робота з внутрішньою політикою компанії, проведення тренінгів тощо.
40-50% часу HR-фахівця займає робота з персоналом і відповіді на внутрішні та часто повторювані запитання співробітників. Цей самий час можна витратити на рекрутинг, опрацювання вхідних резюме, створення стратегій компанії, розвиток талантів співробітників. За допомогою чатбота можна легко автоматизувати ці процеси, заповнювати папери, відповідати на питання колег, представляти нових працівників компанії іншим і вирішувати питання, як тільки вони виникли.
Чатбот — особистий асистент кожного працівника. Він допомагає новим співробітникам адаптуватися в колективі та на робочому місці, моніторить їхній розвиток і визначає прогалини в знаннях за допомогою регулярних квізів і тренінгів. Також чатбот надає інформацію про лікарняні, відпустки та зарплати, дає доступ до дозволених звітів і даних в режимі 24/7, вимірює рівень стресу співробітників, індекс щастя, щоб уникнути вигорання на роботі, а також багато іншого. Випробувати його демо-версію можна тут.
Чатбот, що дозволяє значно заощадити час HR-спеціаліста. Відповідає на часті питання працівників, дає підказки, за потреби бронює час зустрічі та багато іншого. Детальніше про те, як він працює — у відео.
Сьогодні подорожі є вже не екзотикою, а нормою. Туроператори постійно мають справу із запитами на подорож від іноземних туристів. Однак тут виникає проблема різниці часових поясів: часто клієнти відвідують вебсайт і пишуть у час, коли робочі години компанії вже закінчилися. При цьому з 24-годинного робочого дня робочий час займає лише третину.
У звичайному робочому режимі 2/3 часу компанія втрачає можливості заробітку. У той же час чатбот дозволяє генерувати ліди цілодобово. У бота немає вихідних, невдалих днів, він завжди доброзичливий і дотримується протоколу спілкування, збирає інформацію про бажану країну, кількість мандрівників, запити щодо зірковості готелю, харчування. Дає інформацію про знижки, клімати країн, сезонні пропозиції та ін.
Цілий турагент у вигляді чатбота. Дозволяє знайти та забронювати квитки, готелі, взяти напрокат машину тощо. Варто лише дати ботові необхідну інформацію про свої плани на поїздку, як він запропонує максимально зручні варіанти. Якщо варіант влаштовує, користувачеві досить клікнути, і його перенаправлять на сайт Expedia.com для здійснення покупки. Після завершення бронювання користувач отримує в месенджер лінк на своє замовлення. Щоб поспілкуватися з ботом, потрібно відправити повідомлення адресату Expedia або зайти на їхню сторінку.
Спеціалізований бот нідерландських авіаліній. Допомагає користувачам придбати квитки, зачекінитися на рейс, довідатися актуальну інформацію щодо дати й часу вильоту, повідомляє про зміни в розкладі, затримки рейсу. Був створений через необхідність авіаліній відповідати на понад 15 тисяч запитів різними мовами щотижня.
https://www.businessinsider.com/
Власний чатбот від Booking.com, запущений для зручності користувачів, які шукають, де зупинитися під час подорожі. За допомогою чатбота можна не лише знайти та забронювати житло, але й за необхідності безпосередньо спілкуватися з готелями чи власниками апартаментів, повідомляючи їх про час приїзду і задаючи додаткові питання. Дізнатися інформацію про бота, а також де з ним поспілкуватися, можна тут.
Ринок нерухомості по всьому світу зростає. Але через високу вартість потенційної покупки час укладення угоди чималий. Клієнти ставлять багато запитань і хочуть отримати відповіді. Вони хочуть знати більше і про будинок, і про інфраструктуру в його околицях: де знаходиться найближча школа, магазин, аптека тощо. І якщо клієнт не отримає достатньо уваги, він просто піде.
Саме для цього потрібні чатботи: вони швидко реагують, невтомні, надають клієнту відповіді на всі питання, що його цікавлять. Перевага бота також у тому, що він ненав'язливий: користувач може будь-якої миті припинити спілкування або поставити його на паузу.
Чатбот, який продав 3 квартири за 10 днів. Працює за триетапною схемою: надсилає привітання кожному, хто клікнув на рекламу в ФБ, і пропонує дізнатися про пропозицію більше; дізнається більше про потреби клієнта і пропонує саме те, що йому потрібно.
Якщо користувач проявляє реальну зацікавленість, чатбот з'єднує його з агентом із нерухомості, який і завершує операцію. Також чатбот відправляє всю зібрану при спілкуванні інформацію в CRM компанії, щоб агенту було зручно з нею працювати. Щоб поспілкуватися з ботом, натисніть тут.
Чатбот для месенджера Facebook, повідомляє про цікаві пропозиції на ринку, допомагає дізнатися, скільки коштує ваш будинок, як продати житло дорожче. Як тільки клієнт готовий до спілкування з ріелтором, чатбот з'єднує їх. Просто зайдіть на сторінку компанії — чатбот уже там.
Продовження про чатботів для бізнесу читайте в третій частині нашого огляду.
Чатбот може стати чудовим помічником для вашого бізнесу, адже у ньому можна реалізувати будь-які ідеї. Єдине обмеження — можливості платформи, яку ви оберете як "базу" для вашого чатбота. Знайшли приклад чатбота, що стане в нагоді у вашій справі? Зверніться до нас — команда фахівців Evergreen допоможе зрозуміти, який саме чатбот принесе вам найбільше користі, та з радістю його створить.