У першій частині статті ми розбирали яким чином чат боти будуть корисні сфері e-commerce і медицині. Однак на цьому їх можливості далеко не вичерпуються, і зараз ми розглянемо яким чином чат бот може підвищити ефективність роботи співробітників і збільшити прибуток в інших, несподіваних сферах.



Приклади чат ботів у сфері управління персоналом 

Грамотна робота відділу кадрів – один із найважливіших чинників успіху компанії в далекоглядній перспективі. У HR фахівця маса інших обов'язків крім найму співробітників, невидимих ​​на перший погляд: моніторинг дотримання КЗПП, аудит професійних навичок співробітників, вирішення конфліктів, робота з внутрішньою політикою компанії, проведення тренінгів і т.д.

40-50% часу HR-фахівця займає робота з персоналом і відповіді на внутрішні та часто повторювані питання співробітників. Цей же час можна витратити на рекрутинг, опрацювання вхідних резюме, створення стратегій компанії, розвиток талантів співробітників. За допомогою чатбота можна легко автоматизувати ці процеси, заповнювати папери, відповідати на питання співробітників, представляти нових співробітників компанії іншим і вирішувати питання щойно вони виникли.

Приклади класних ботів у сфере HR:



Бот-асистент Moon

Чат бот - особистий асистент кожного співробітника. Він допомагає новим співробітникам адаптуватися в колективі та на робочому місці, моніторить їх розвиток і визначає прогалини в знаннях за допомогою регулярних Квіза і тренінгів. Також чатбот надає інформацію про лікарняні, відпустки та зарплати, дає доступ до дозволених звітів і даними в режимі 24/7, вимірює рівень стресу співробітників, індекс їх щастя, щоб уникнути вигорання на роботі, а також багато іншого. Випробувати його демо-версію можна тут.



HR Chаtbot

Чат бот, що дозволяє економити масу часу HR-фахівця. Відповідає на часті питання співробітників, дає підказки, бронює час зустрічі c HR коли це необхідно і багато іншого. Детальніше про те, як він працює – у відео.



Чатботи в сфері подорожей

Сьогодні подорожі є вже не екзотикою, а нормою. Туроператори постійно стикаються із запитами на подорож від іноземних туристів. Однак тут виникає проблема різниці часових поясів: часто клієнти відвідують вебсайт і пишуть у час, коли робочі години компанії вже закінчилися. При цьому з 24-х годинного робочого дня, робочий час займає лише третину.

У звичайному робочому режимі 2/3 часу компанія втрачає можливості заробітку. У той же час чатбот дозволяє генерувати ліди цілодобово. У бота немає вихідних, невдалих днів, він завжди доброзичливий і слідує протоколу спілкування, збирає інформацію про бажану країну, кількість подорожуючих, запити щодо зірковості готелю, харчування. Дає інформацію про знижки, клімати країн, сезонні пропозиції та ін.

Приклади класних ботів для подорожей:



Бот-турагент Expedia

Цілий турагент у вигляді чатботу. Дозволяє знайти та забронювати квитки, готелі, взяти напрокат машину й т.д.. Досить дати боту необхідну інформацію про свої плани на поїздку, як він запропонує максимально зручні варіанти. Якщо варіант влаштовує, користувачеві досить клікнути, і його перенаправлять на сайт Expedia.com для здійснення покупки. Після завершення бронювання користувач отримує в месенджер лінк на своє замовлення. Щоб поспілкуватися з ботом, потрібно відправити повідомлення адресату Expedia або зайти на їх сторінку.

Expedia



KLM - чат бот з продажу авіаквитків 

Вузькоспрямований бот нідерландських авіаліній. Допомагає користувачам придбати квитки, зачекінитися на рейс, дізнатися актуальну інформацію щодо дати й часу вильоту, повідомляє про зміни в розкладі, затримки рейсу. Був створений через необхідність авіаліній відповідати на більш ніж 15 тисяч запитів різними мовами щотижня.

KLM



BB или (BlueBot)

Власний чат бот від Booking.com, запущений для зручності користувачів, які шукають де зупинитися під час подорожі. За допомогою чат боту можна не лише знайти та забронювати житло, але й за необхідності безпосередньо спілкуватися з готелями чи власниками апартемантов, повідомляючи їм про час свого приїзду і задаючи додаткові питання. Дізнатися інформацію про бота, а також де з ним поспілкуватися, можна тут.



Чат боти в сфері нерухомості

Ринок нерухомості по всьому світу зростає. Однак через високу вартість потенційної покупки, час укладення угоди чималий. Клієнти ставлять багато запитань і хочуть отримати відповіді. Вони хочуть знати більше і про будинок, і про інфраструктуру навколо нього: де знаходиться найближча школа, магазин, аптека і т.д. І якщо клієнт не отримає достатньо уваги, він просто піде.

Саме для цього потрібні чат боти: вони швидко реагують, невтомні, надають клієнту відповіді на всі питання, що його цікавлять. Перевага бота також у тому, що він ненав'язливий: користувач може будь-якої миті припинити спілкування або поставити його на паузу.

Приклади класних ботів у сфері нерухомості:



Чат-бот з продажу квартир Wepsbot

Чат бот, який продав 3 квартири за 10 днів. Працює за триетапною схемою: надсилає привітання кожному, хто клікнув на рекламу в ФБ і пропонує дізнатися про пропозицію більше; дізнається більше про потреби клієнта і пропонує саме те, що йому потрібно.

Wepsbot

Якщо користувач проявляє реальну зацікавленість, чатбот з'єднує його з агентом із нерухомості, який і завершує операцію. Також чатбот відправляє всю зібрану при спілкуванні інформацію в CRM компанії, щоб агенту було зручно з нею працювати. Щоб поспілкуватися з ботом, натисніть тут.



HomeHawk

Чат бот для фейсбук-месенджера, повідомляє про цікаві пропозиції на ринку, допомагає дізнатися скільки коштує ваш будинок, як продати житло дорожче. Щойно клієнт готовий до спілкування з ріелтором, чатбот з'єднує їх. Просто зайдіть на сторінку компанії – чат бот уже там.

Продовження про чат ботів для бізнесу читайте в третій частині нашого огляду.

Знайшли приклад чат бота, який стане в нагоді вашій справі? Можливо, навіть знаєте, що хочете в ньому поліпшити. А якщо й ні, звертайтеся до нас – допоможемо зрозуміти який саме чатбот принесе вам найбільшу користь і створимо його із задоволенням.

14.03.2019
Рейтинг: 5 / 5 (1)