У попередніх частинах нашої статті ми розбирали користь чат ботів для наступних сфер: e-commerce, медицина (Частина 1), HR, подорожі, сфера нерухомості (Частина 2). У заключній частині розберемо приклади успішного використання чат ботів у банківській сфері, готельному секторі і навіть B2B.

Чат боти в банківській сфері

Сьогодні технології дозволяють клієнтам те, що було неможливо 10 років тому: проводити платежі одні кліком, платити за каву і товари просто підносячи телефон до терміналу. Але клієнти вимагають більшого й постійної підтримки. І це може забезпечити їм чатбот.

Банківський чат бот здатен приймати запити клієнта з будь-якої точки світу, обробляти заявки, підтверджувати кредити, відповідати на питання в режимі 24/7 без участі банківських менеджерів. За допомогою чатбота здійснити банківську операцію стає так само просто і швидко, як відправити смс.

Приклади класних ботів у банківській сфері:

Wells Fargo - бот менеджер банку

Запустили чат бот, який розпізнає природну мову і допомагає користувачам дізнатися дані про гроші у них на рахунках, де знаходиться найближчий банкомат, скільки грошей вони витратили на їжу минулого тижня та інше. Більше про чатбот тут.

Amy - банківський консультант

Чат бот-платформа від банку HSBC в Гонг-Конгу. Спілкується з клієнтами англійською, традиційною і спрощеною китайською мовами і надає користувачам запитувану інформацію в режимі 24/7. Поспілкуватися з Amy можна на сторінці банку.

Amy

HARO и DORI

Чат боти банку Hang Seng, які за допомогою машинного навчання спілкуються з користувачами англійською, китайською та на кантонському діалекті майже не відрізняються від людини та постійно підвищують свій рівень розуміння та спілкування. І до всіх попередніх функцій дозволяють користувачам розрахувати розмір виплат для погашення кредиту.

Haro чекає своїх співрозмовників сайті банку. А Dori на окремій фейсбук-сторінці.

Чат боти готельного бізнесу

Разом із розвитком туристичного сектора розвивається і готельна сфера. У 2017 році кількість працівників на фултайм у цій сфері зросла на 4,7%, згідно з даними ADP Workforce Vitality Report (WVR). То навіщо в готельному секторі чатбот?

По суті чатбот тут – «хмарний» цифровий консьєрж, який дуже спрощує пошук житла. Він аналізує дані згідно побажань клієнта й наявності вільних кімнат в готелях, допомагає орендувати трансфер і провести оплату онлайн. Чатбот надає інформацію про ресторани, бари, салони, які знаходяться поруч із готелем, а також розпізнає голосові та текстові команди. Оскільки чатбот можна запрограмувати на безліч мов, він покриває запити клієнтів з різних країн світу без мовних бар'єрів.

Приклади класних ботів в готельному секторі:

Онлайн консьєрж Bebot

Перший чатбот, повністю присвячений готельному сектору, є онлайн-консьєржем зі штучним інтелектом. Він дає відповіді на питання, що цікавлять гостей готелю: чи є в готелі SPA або фітнес-зал, де в місті поїсти, які визначні місця відвідати і як до них дістатися, а також бронює столик в обраному ресторані. Подивитись як працює демо-версія бота можна на сайті.

Bebot

Zoe - бот для бронювання готелю

Zoe від Quicktext дозволяє гостям готелю миттєво дізнаватися важливу інформацію, бронювати номери, повідомляти про свої проблеми та побажання. Власники повідомляють, що повернення інвестицій після запуску бота було практично миттєвим. Подивіться як працює демо-версія бота за посиланням.

Чат боти в сфері B2B

Розміри світового B2B ринку вдвічі перевищують оборот грошей на ринку B2C ($ 560 мільярдів vs $ 250 мільярдів). Середній час здійснення продажу в секторі B2B куди більший, ніж у секторі B2C, як і середня ціна втраченого покупця. До того ж люди люблять купувати, але не люблять, коли їм що-небудь продають.

За допомогою чат боту можна абсолютно змінити підхід до продажів і зробити акцент не на самому продажу, а на консультаціях і допомозі клієнту. А в результаті добитися його максимальної лояльності та здійснити продаж.

Приклади класних ботів у B2B:

Winnie

Чат бот, створений, щоб полегшити власникам сайтів вибір провайдера для хостингу. Він допомагає звузити вибір, виходячи з вимог конкретного сайту та його технічних вимог, а також підказує який пакет підійде власнику сайту найбільше. Щойно бот з'явився в месенджері Фейсбуку, він показав результат 72% CTR. Знайти Winnie можна тут.

Winnie

Чат бот перекладач Instant Translator

Популярний бот-перекладач у Фейсбук і Вайбер здатен перекладати текст на безліч мов світу: англійська, німецька, французька, фінська, японська, китайська, арабська і т.д., що корисно в переговорах із потенційними партнерами. На даний момент у нього більше, ніж 600 тисяч користувачів. Знайти бота можна на окремій сторінці в Фейсбук.

Instant Translator

Leadbot

Чат бот від RewardStream, покликаний перетворювати відвідувачів сайту на ліди. Свого часу компанія зіткнулася з тим, що велика кількість відвідувачів їхнього сайту і читачів їхнього блогу так і не перетворювалося на ліди. Тому вони створили бота, який у потрібний момент підштовхує відвідувачів до покупки. Уже в перші 45 днів використання бот приніс їм 30% конверсії. Щоб дізнатися більше та отримати демо-версію, перейдіть за посиланням.

Leadbot

Trilyo

Цей чат бот заточений під роботу з мілленіаламі, які приймають рішення швидко і хочуть миттєвих результатів. Спілкується чатбот за допомогою текстових і голосових повідомлень. За допомогою ШІ Trilyo аналізує запити користувачів і видає глибоко персоналізовані рекомендації, щоб точно потрапити в їхні потреби, що забезпечує підвищення конвертації на 30%.

Trilyo

Побачили ідею чат бота, який може бути корисний вашому бізнесу? Або хочете створити щось унікальне, чого немає в жодного конкурента? Напишіть нам, із задоволенням попрацюємо над його створенням. Ознайомитися з нашим підходом до створення чат ботів можна тут.

18.03.2019
Рейтинг: 5 / 5 (1)