У попередніх частинах нашої статті ми з'ясовували користь чатботів для наступних сфер: e-commerce, медицина (Частина 1), HR, подорожі, сфера нерухомості (Частина 2). У заключній частині розберемо приклади успішного використання чатботів у банківській сфері, готельному секторі і навіть B2B.
Сьогодні технології дозволяють клієнтам те, що було неможливим 10 років тому: здійснювати платежі одним кліком, платити за каву і товари, просто підносячи телефон до терміналу. Але клієнти вимагають більшого й постійної підтримки. І це їм може забезпечити чатбот.
Банківський чатбот може приймати запити клієнта з будь-якої точки світу, обробляти заявки, підтверджувати кредити, відповідати на запитання в режимі 24/7 без участі банківських менеджерів. За допомогою чатбота здійснити банківську операцію стає так само просто і швидко, як відправити СМС.
Запустили чатбот з ШІ, який розпізнає природну мову і допомагає користувачам дізнатися дані про суми у них на рахунках, де знаходиться найближчий банкомат, скільки вони витратили на їжу минулого тижня тощо. Більше про чатбот тут.
Чатбот-платформа від банку HSBC в Гонконгу. Спілкується з клієнтами англійською, традиційною і спрощеною китайською мовами і надає користувачам запитувану інформацію в режимі 24/7. Поспілкуватися з Amy можна на сторінці банку.
search.foodpara.com
Чатботи банку Hang Seng, які за допомогою машинного навчання спілкуються з користувачами англійською, китайською та на кантонському діалекті, майже не відрізняючись від людини, та постійно підвищують свій рівень розуміння та спілкування. І до всіх попередніх функцій дозволяють користувачам розрахувати розмір виплат для погашення кредиту.
Haro чекає своїх співрозмовників сайті банку. А Dori — на окремій фейсбук-сторінці.
Разом із розвитком туристичного сектора розвивається і готельна сфера. У 2017 році кількість працівників на фултайм у цій сфері зросла на 4,7%, згідно з даними ADP Workforce Vitality Report (WVR). То навіщо в готельному секторі чатбот?
По суті, чатбот у цьому випадку — «хмарний» цифровий консьєрж, який дуже спрощує пошук житла. Він аналізує дані згідно побажань клієнта й наявності вільних кімнат в готелях, допомагає орендувати трансфер і здійснити онлайн-платіж. Чатбот надає інформацію про ресторани, бари, салони, які знаходяться поруч із готелем, а також розпізнає голосові та текстові команди. Оскільки чатбот можна запрограмувати на безліч мов, спілкування з ботом покриває запити клієнтів з різних країн світу без мовних бар'єрів.
Перший чатбот, повністю присвячений готельному сектору, є онлайн-консьєржем зі штучним інтелектом. Він дає відповіді на питання, що цікавлять гостей готелю: чи є в готелі SPA чи фітнес-зал, де в місті поїсти, які визначні місця відвідати і як до них дістатися, а також бронює столик в обраному ресторані. Подивитись, як працює демо-версія бота, можна на сайті.
lelezard.com
Zoe від Quicktext дозволяє гостям готелю миттєво дізнаватися важливу інформацію, бронювати номери, повідомляти про свої проблеми та побажання. Власники повідомляють, що повернення інвестицій після запуску бота було практично миттєвим. Подивіться, як працює демо-версія бота, за посиланням.
Розміри світового B2B-ринку вдвічі перевищують обіг грошей на ринку B2C ($560 мільярдів vs. $250 мільярдів). Середній час здійснення продажу в секторі B2B куди більший, ніж у секторі B2C, як і середня ціна втраченого покупця. До того ж люди люблять купувати, але не люблять, коли їм щось продають.
За допомогою чатбота можна цілковито змінити підхід до продажів і зробити акцент не на самому продажу, а на консультаціях і допомозі клієнту. А в результаті — добитися його максимальної лояльності та здійснити продаж.
Чатбот, створений, щоб полегшити власникам сайтів вибір провайдера для хостингу. Він допомагає звузити вибір, виходячи з вимог конкретного сайту та його технічних вимог, а також підказує, який пакет підійде власнику сайту найбільше. Щойно бот з'явився в месенджері Фейсбуку, він показав результат 72% CTR. Знайти Winnie можна тут.
ventureharbour.com
Популярний бот-перекладач у Facebook і Viber вміє перекладати текст на безліч мов світу: англійська, німецька, французька, фінська, японська, китайська, арабська і т.д., що корисно в переговорах із потенційними партнерами. На даний момент він має понад 600 тисяч користувачів. Знайти бота можна на окремій сторінці в Фейсбуці.
Чатбот для продажів від RewardStream покликаний перетворювати відвідувачів сайту в лідів. Свого часу компанія зіткнулася з тим, що велика кількість відвідувачів їхнього сайту і читачів блогу так і не конвертувалась в ліди. Тому вони створили бота, який у потрібний момент підштовхує відвідувачів до покупки. Вже за перші 45 днів використання бот приніс їм 30% конверсії. Щоб дізнатися більше та отримати демо-версію, перейдіть за посиланням.
ventureharbour.com
Цей чатбот заточений під роботу з мілленіалами, які приймають рішення швидко і хочуть миттєвих результатів. Спілкується чатбот за допомогою текстових і голосових повідомлень. За допомогою ШІ Trilyo аналізує запити користувачів і видає глибоко персоналізовані рекомендації, щоб точно потрапити в їхні потреби, що забезпечує підвищення конверсії на 30%.
Побачили ідею чатбота, котрий стане в нагоді вашому бізнесу? Або хочете створити щось унікальне, чого не має жоден конкурент? Напишіть нам — із задоволенням попрацюємо над його створенням. Ознайомитися з нашим підходом до розробки чатботів можна тут. А ще ми створили продукт — омніканальну багатомовну платформу Kwizbot для створення й керування чатботами відразу для декількох популярних месенджерів, в якій ви зможете з легкістю створювати і редагувати сценарії для ваших ботів без залучення програмістів. Так ви забезпечите собі лояльність вашої аудиторії та інші конкурентні переваги.