Ви – юрист і постійно ведете десятки справ. Однак ваша робота – не тільки виступи в суді, пошук доказів і відчутні результати. Але також щоденна рутина, яка стосується заповнення паперів і зберігання даних, що забирає багато сил і дорогоцінного часу.

много бумаг

Саме тому так важлива автоматизація юридичного діловодства. Розроблена під ваші вимоги CRM-система для юристів забезпечить часткову або повну автоматизацію вашої рутини: збереження даних, контроль за своєчасністю термінів подачі заяв і апеляцій, нагадування про важливі події, облік доходів-витрат по кожному клієнту, створення аналітичних звітів та інше.

Вагомим бонусом, що спрощує вашу щоденну рутину може стати також створення бота, здатного знаходити всі закони, які підходять під суть вашої справи по ключових параметрах. Вам залишиться тільки вибрати ті, що відповідають вашій справі. Такий підхід скоротить час пошуку в рази і прискорить складання стратегії ведення справи.
Ми в Evergreen знаємо як забезпечити вас такими можливостями.

Чим корисна CRM-система для юристів?

Щодня у вас є обмежена кількість ресурсів, особливо в тому, що стосується часу. І для кращого результату розпоряджатися ними потрібно максимально ефективно. Завдяки автоматизації юридичного діловодства ви зможете зосередитися на дійсно важливих завданнях і звільнити голову від дрібних.

CRM-система для юристів стане вашим безвідмовним і доступним 24/7 помічником, який забезпечить вам:

• Ведення справ в електронній формі
• зберігання документів для юристів
• синхронізацію даних з будь-яким вашим гаджетом з будь-якої точки світу
• конфіденційність і захищений доступ
• зручний інтерфейс
• своєчасне отримання повідомлень і т.д.

Таким чином ми можемо створити сучасне програмне рішення для обліку судових справ під ваше індивідуальне замовлення. З ним ви ніколи не забудете про судове засідання, а термінові повідомлення будуть дублюватися на вашу пошту. Адже іноді буває, що дату засідання за позовом несподівано призначають не через 1,5-2 тижні, а вже через день, і потрібно чітко розуміти розклад на найближчий час, щоб усе встигнути.

З автоматичної CRM-системою для юристів таке планування буде відбуватися практично без вашої участі. Навіть якщо ви зайняті або просто забули, система внесе необхідні події в ваш календар. А зберігання даних стане набагато зручнішим.

Принципи роботи автоматичної CRM-системи для юристів

З автоматизацією юридичного діловодства створювати і вести справи стало можливим кількома кліками мишки зі свого особистого облікового запису. Ви зможете:

• вести облік клієнтів, справ, фінансів. При цьому кожна з цих гілок буде автоматично взаємопов'язана і змінюватися в залежності від нових даних;
• вносити дані саме в необхідну гілку, не копирсаючись у стосах непотрібної саме зараз інформації.

Для цього ми розробили зручну логіку системи:

Список клієнтів - вибір клієнта

A. Справи

Список справ - вибір справи:
• учасники.
• докази.
• заяви по суті справи.
• заяви з процесуальних питань.
• судові рішення.
• судові виклики.

B. Фінанси


• договору.
• акти послуг.
• рахунки.
• виписка.
• діаграма станом взаєморозрахунків клієнт-адвокат.


• Знайти будь-яку справу з поточних або архіву за кілька секунд по простій системі пошуку
• Оновлення календаря будуть відбуватися автоматично
• Спеціально написані чат-боти можуть моніторити стан справи в суді й оповіщати вас щойно на сайті з'явиться повідомлення або зміна в розкладі судових засідань.

Завдяки простому у використанні інтерфейсу ви зможете за секунду створити нову справу, вибравши в полі необхідну «форму судового провадження» та статус клієнта, за лічені секунди знайти контакти всіх учасників справи, завантажити або оновити матеріали, відстежувати будь-які зміни в ході справи. Також ви зможете за хвилину створити, роздрукувати і підписати договір на фірмовому бланку та зберегти його в системі в форматі pdf.

Важливо! Ця CRM-система для юристів може бути розроблена під ваше замовлення спеціально для українського судочинства, а значить, повністю українською мовою. Що відповідає всім державним нормам.

Безпека CRM-системи для юристів

Ми розуміємо наскільки важлива і відповідальна ваша робота, тому вкрай педантично підійшли до питання безпеки. Всі дані по справах будуть зберігатися як локально на робочому столі, так і на сервері. У вас буде не лише власний надійний пароль, але й цифровий ключ, а спеціальна система захисту буде постійно охороняти вхід у систему від будь-яких атак.

Хочете вивести свою діяльність на новий рівень? Зверніться до нас за автоматизацією юридичного діловодства. Використовуйте час для реальних справ, а не паперової тяганини.

Ми створимо для вас індивідуальну CRM-систему і впровадимо її в вашу роботу. Спробувавши як працює автоматизація процесів хоча б раз, ви вже не захочете повертатися до старого формату роботи.


А поки ви думаєте, нам уже довірили оптимізацію бізнес-процесів кілька страхових компаній: "Vuso", "Княжа", "ERV", "Універсальна", компанії юридичного напряму "Zakon Online" та інші. Приєднуйтесь і ви до до інноваторів у своїй сфері.

28.12.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.