UI тестування – спеціальне дослідження візуальних елементів ресурсу і того, наскільки вони допомагають користувачеві орієнтуватися в системі, передають цінності і атмосферу компанії, викликають позитивні емоції та створюють потрібне враження про бренд.
Хорошим результатом UI тестування буде докладний і підкріплений результатами звіт, в якому ми не тільки вкажемо на невдалі дизайнерські рішення вашого ресурсу, але й розповімо чому саме це погано і що хоче бачити сучасний користувач замість них. Нижче – приклад звіту по UI тестуванню від Evergreen.
Зв’яжіться з нами, відповімо на всі ваші запитання
Що мають на увазі коли говорять про тестування UI?
Нижче далеко не повний список того, на що ми звертаємо увагу при UI тестуванні вашого ресурсу, проте досить, щоб продемонструвати – дана задача вимагає дуже ретельного підходу. І ми його надаємо.
На цьому етапі ми аналізуємо те, як виглядає ваш продукт. Чи помітні на ньому всі кнопки, чи достатнього вони розміру, чи зручно на них натискати. Чи вдало підібраний шрифт, відступи, інтервали, чи читабельний контент із різних екранів і наскільки зручні для сприйняття користувачем інформаційні блоки.
Аналізуючи ваш UI, ми перевіряємо правильність розташування елементів на вашому сайті, виходячи зі звичного руху очей користувача по ресурсу. На цьому етапі ми звертаємо увагу на те, наскільки швидко користувач може знайти потрібну йому інформацію, а якщо стикається при цьому з труднощами, аналізуємо чим вони викликані.
Крім красивого зовнішнього вигляду кнопок, ми аналізуємо наскільки вони уніфіковані, чи зрозуміло користувачеві що трапиться, коли він зробить той чи інший крок. Чи зрозуміє користувач з першого погляду, що є кнопкою, що посиланням, а що – pop-up елементом. Іншими словами, чи розроблений у вас UI Kit і наскільки верстальники дотримувалися його при верстці сайту.
Як і у випадку з UX тестуванням, для докладного вивчення вашого ресурсу, ми залучаємо не лише фахівців-дизайнерів, але і сторонніх людей, які допомагають нам подивитися на ресурс поглядом рядового користувача. У своєму аналізі ми враховуємо не тільки їх думки, а й психологічні патерни ковзання погляду, гештальт-підхід у розміщенні контенту, вплив колірних рішень на сприйняття користувача.
Тестуючи інтерфейс, ми вивчаємо рух реальних користувачів по ресурсу, заміряємо скільки часу зайняла у них та чи іншу дія та аналізуємо причину цього. Для цього в процесі UI тестування ми використовуємо такі тести як Preference tests – вибір серед двох варіантів, First click tests – коли ми дивимося, на що клікають користувачі в першу чергу, Design surveys – опитування користувачів, що їм сподобалося, що немає; Five second tests – на що за перші 5 секунд перебування на ресурсі звертають увагу користувачі, які загальні враження у них він викликає.
Вартість UI тестування залежить від багатьох факторів, тому ми завжди прораховуємо її індивідуально. Оскільки якісний UI – велика частка успіху проекту, нам важливо досліджувати всі види UI елементів, які використані в вашому продукті. Про наш підхід до оцінки вартості будь-якого проекту ви можете прочитати в цій статті.
До того, як озвучувати вартість, ми наполягаємо на особистій зустрічі з замовником. На то є важлива причина: тільки так ми можемо дізнатися про продукт дійсно важливі речі, глибоко зрозуміти його завдання, бізнес-ідею і цінність, яку ви хочете донести. Хочете перевірити, наскільки зовнішній вигляд вашого продукту відповідає вашій задумом? Телефонуйте і приходьте на зустріч із нами.
Почитайте більше про розробку дизайну в наших статтях і вибірках
Ваша команда з проведення UI тестування в Києві – Evergreen
Залишилися запитання, або хочете замовити UI тестування інтерфейсу? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.