Юзабіліті-аудит – комплекс заходів, спрямованих на виявлення проблем на сайті та їх рішення, в результаті якого відбувається підвищення конверсії, зниження вартості залучення кожного клієнта, збільшення середнього чека і кількості клієнтських повернень.
У результаті usability аудиту ви отримаєте список найбільш «проблемних» місць на сайті, через які втрачаєте клієнтів, а також перелік докладних рекомендацій як поліпшити інтерфейс сайту. Це потрібно, тому що поганий юзабіліті здатен «убити» навіть 95% теплих лідів. А 90% користувачів, одного разу зіткнувшись із поганим користувацьким досвідом, не повертаються на сайт знову.
Зазвичай проблемними місцями є час завантаження сторінок і всі пов'язані з цим питання: помилки на сторінках, невірні посилання, кросбраузерність. Також під час створення звіту ми аналізуємо стандартні елементи інтерфейсу і те, наскільки вони відповідають звичним для користувача сценаріям, чи не змушують вони занадто довго думати і чи не ускладнюють навігацію сайтом.
Зв’яжіться з нами, відповімо на всі ваші запитання
Що мають на увазі коли говорять про аудит usability?
В процесі проведення usability аудиту ми аналізуємо не лише сам сайт, але й вашу цільову аудиторію і те, наскільки ваш продукт їй відповідає. Це важливо, щоб зрозуміти яка інформація їм потрібна (а раптом її бракує на вашому ресурсі), а яку можна прибрати без втрати прибутку. Особливу увагу приділяємо також технічній частині: чи не видає система помилок при завантаженні і чи не триває це завантаження занадто довго.
Також ми вивчаємо велику кількість факторів: наскільки якісний і сучасний дизайн, чи добре зчитуються всі елементи сайту, чи помітні всі необхідні кнопки, чи зручне їхнє розташування. Ми складаємо питання, на які хочемо отримати відповіді в процесі тестування, а по закінченню роботи ретельно вивчаємо отримані результати.
Ми детально вивчаємо кожен крок користувача на шляху до покупки і те, наскільки зрозумілий і зручний кожен з цих кроків. Звертаємо увагу на так звані «бар'єри», які відволікають користувача: спливаючі вікна, недоречні форми реєстрації, які збивають з процесу покупки та ін. І знаходимо способи змінити цей процес в вашу користь.
Ми вивчаємо поведінку користувачів на вашому ресурсі двома шляхами: пряме користувацьке тестування і аналіз великих вибірок даних. Щоб вивчити поведінку користувачів, ми застосовуємо теплові карти, веб-візори, опитування.
Для аналізу даних і шляхів переходу користувачів вашою воронкою продажів з чіткою фіксацією моменту, коли хтось зупиняється на пеному етапі та не йде далі, ми використовуємо Google Analytics, SimilarWeb, Serpstat та ін.
Вартість usability аудиту залежить від багатьох факторів, тому ми завжди прораховуємо її індивідуально. Іноді крім аналізу поведінки користувачів і вивчення даних з аналітики, необхідно також глибоко зрозуміти поточний рівень SEO оптимізації сайту, який також впливає на успішність вашого сайту. Про наш підхід до оцінки вартості будь-якого проекту ви можете прочитати в цій статті.
Перш, ніж говорити про вартість роботи, пропонуємо зустрітися особисто. На цій зустрічі ми зможемо зрозуміти ваші головні запити, що вас турбує і на що в першу чергу звернути увагу при проведенні аудиту. Потрібен ретельний юзабіліті аудит вашого проекту? Зателефонуйте нам.
Почитайте більше про розробку дизайну в наших статтях і вибірках
Ваша компанія з проведення юзабіліті аудиту в Києві – Evegreen
Залишилися запитання, або хочете замовити аудит usability? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.