Юзабіліті аудит

Виявіть проблеми архітектури, функціоналу, інтерфейсу і контенту, через які виникає зниження конверсії – замовте юзабіліті-аудит в Evergreen Провести Usability аудит в Києві 7

Юзабіліті-аудит – комплекс заходів, спрямованих на виявлення проблем на сайті та їх рішення, в результаті якого відбувається підвищення конверсії, зниження вартості залучення кожного клієнта, збільшення середнього чека і кількості клієнтських повернень.

Звіт з юзабіліті аудиту

У результаті usability аудиту ви отримаєте список найбільш  «проблемних» місць на сайті, через які втрачаєте клієнтів, а також перелік докладних рекомендацій як поліпшити інтерфейс сайту. Це потрібно, тому що поганий юзабіліті здатен «убити» навіть 95% теплих лідів. А 90% користувачів, одного разу зіткнувшись із поганим користувацьким досвідом, не повертаються на сайт знову.
Зазвичай проблемними місцями є час завантаження сторінок і всі пов'язані з цим питання: помилки на сторінках, невірні посилання, кросбраузерність. Також під час створення звіту ми аналізуємо стандартні елементи інтерфейсу і те, наскільки вони відповідають звичним для користувача сценаріям, чи не змушують вони занадто довго думати і чи не ускладнюють навігацію сайтом. 

Зв’яжіться з нами, відповімо на всі ваші запитання

Читати ще
Audit

Процес проведення юзабіліті аудиту

Що мають на увазі коли говорять про аудит usability?

Вивчення потреб аудиторії

В процесі проведення usability аудиту ми аналізуємо не лише  сам сайт, але й вашу цільову аудиторію і те, наскільки ваш продукт їй відповідає. Це важливо, щоб зрозуміти яка інформація їм потрібна (а раптом її бракує на вашому ресурсі), а яку можна прибрати без втрати прибутку. Особливу увагу приділяємо також технічній частині: чи не видає система помилок при завантаженні і чи не триває це завантаження занадто довго.

Дизайн і технології

Також ми вивчаємо велику кількість факторів: наскільки якісний і сучасний дизайн, чи добре зчитуються всі елементи сайту, чи помітні всі необхідні кнопки, чи зручне їхнє розташування. Ми складаємо питання, на які хочемо отримати відповіді в процесі тестування, а по закінченню роботи ретельно вивчаємо отримані результати.

Вивчення користувацького шляху

Ми детально вивчаємо кожен крок користувача на шляху до покупки і те, наскільки зрозумілий і зручний кожен з цих кроків. Звертаємо увагу на так звані «бар'єри», які відволікають користувача: спливаючі вікна, недоречні форми реєстрації, які збивають з процесу покупки та ін. І знаходимо способи змінити цей процес в вашу користь.

Інструменти, які ми використовуємо для
usability аудиту

Ми вивчаємо поведінку користувачів на вашому ресурсі двома шляхами: пряме користувацьке тестування і аналіз великих вибірок даних. Щоб вивчити поведінку користувачів, ми застосовуємо теплові карти, веб-візори, опитування.

Для аналізу даних і шляхів переходу користувачів вашою воронкою продажів з чіткою фіксацією моменту, коли хтось зупиняється на пеному етапі та не йде далі, ми використовуємо Google Analytics, SimilarWeb, Serpstat та ін.

Вартість usability аудиту залежить від багатьох факторів, тому ми завжди прораховуємо її індивідуально. Іноді крім аналізу поведінки користувачів і вивчення даних з аналітики, необхідно також глибоко зрозуміти поточний рівень SEO оптимізації сайту, який також впливає на успішність вашого сайту. Про наш підхід до оцінки вартості будь-якого проекту ви можете прочитати в цій статті.

Перш, ніж говорити про вартість роботи, пропонуємо зустрітися особисто. На цій зустрічі ми зможемо зрозуміти ваші головні запити, що вас турбує і на що в першу чергу звернути увагу при проведенні аудиту. Потрібен ретельний юзабіліті аудит вашого проекту? Зателефонуйте нам.

Написати

Більше про UX\UI дизайн

Почитайте більше про розробку дизайну в наших статтях і вибірках

UI refreshment: чи варто обновляти UI не змінюючи функціонал?

UI refreshment: чи варто обновляти UI не змінюючи функціонал?

Чи потрібен вам UI refreshment без зміни функціоналу? Який саме редизайн підійде вам і чи потрібен він взагалі - читайте в статті.

Види прототипів: mockups, високодеталізованні UX прототипи, як вони виглядають

Види прототипів: mockups, високодеталізованні UX прототипи, як вони виглядають

Чи можна створити напевно успішний UX прототип, із яким користувач точно дійде до мети та здійснить покупку? І що для цього вибрати: mockups чи високодеталізований варіант? Читайте в цій статті

Як UI дизайн впливає на конверсію

Як UI дизайн впливає на конверсію

У цій статті ми розповімо про актуальні результати досліджень та способи виміряти вплив дизайну на конверсію на вашому сайті.

5 причин чому невеликому проекту не потрібен юзабіліті аудит

5 причин чому невеликому проекту не потрібен юзабіліті аудит

Якщо у вас невеликий проект, вам не варто гаяти час на аудит – просто переробіть існуючий. Тим самым ви зекономите собі час і ресурси.

UI patterns. Використання шаблонів для ui дизайну

UI patterns. Використання шаблонів для ui дизайну

Зібралися робити редизайн UI, але губитеся серед величезного вибору шаблонів? Вас турбує, що сайт не буде виділятися серед конкурентів? У цій статті ми допоможемо вам розібратися, як знайти хороший патерн дизайну.

Чому потрібно оновлювати UI сайту кожні 5 років?

Чому потрібно оновлювати UI сайту кожні 5 років?

У цій статті ми розповімо, чим обернеться для вашого сайту відсутність редизайну і чому важливо регулярно оновлювати UI дизайн!

Ваша компанія з проведення юзабіліті аудиту в Києві – Evegreen

Залишилися запитання, або хочете замовити аудит usability? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.