UX тестування або юзабіліті тестування – спеціальне дослідження рівня зручності та зрозумілості продукту для користувачів. Проводиться на всіх веб-майданчиках, щоб визначити наскільки їхня структура, логіка і user flow допомагають користувачеві дійти до мети.
Нижче описані чинники, на які ми звертаємо особливу увагу при UX тестуванні. Кожен окремо вони формують частину користувацької взаємодії, але все разом дають відповідь на питання: "Наскільки зрозумілий і зручний ваш ресурс?"
На цьому етапі ми аналізуємо побудову вашого продукту, рівні його архітектури (ієрархію, структуру, номенклатуру) і взаємозв'язки між ними. Сюди входять також пункти і підпункти меню: чи не перевантажують вони ресурс, чи зміниться щось на краще, якщо прибрати деякі з них або об'єднати з іншими. Це важливий етап, оскільки навіть якщо інформаційна архітектура не помітна користувачеві, на його досвід на сайті вона впливає безпосередньо. У тестуванні ми застосовуємо методи карткового сортування і тестування дерева навігації.
Ми аналізуємо весь user flow на вашому ресурсі, від точки входу до досягнення будь-якої заданої мети (реєстрація, вхід в особистий кабінет, знаходження потрібного товару, замовлення товару, оплата), щоб зрозуміти наскільки швидко і легко користувач може орієнтуватися в існуючій системі. Ми проводимо ретельне сценарне юзабіліті-тестування і тестування уваги (фокусу) користувача, адже конкуренція зростає, інші продукти працюють над технологічністю, а кожна помилка в вашому продукті коштуватиме вам потенційних клієнтів.
На цьому етапі ми перевіряємо наскільки ваш проект відповідає ментальній моделі користувача. Зазвичай застосовуємо 5-ти секундний тест або порівняння двох варіантів, якщо мова йде не про готовий продукт, а про прототип. Ми проходимо всі етапи тестування, щоб на виході підказати вам як зробити ваш продукт ще кращим, кориснішим і функціональнішим. Оскільки середнє перебування на сайті сьогодні – 2,5 хвилини, необхідно зробити все, щоб за цей час користувач вирішив, що ваш продукт – те, що йому потрібно, і не пішов до конкурентів.
Зв’яжіться з нами, відповімо на всі ваші запитання
Ми проводимо два види UX тестування: кількісне та якісне. В процесі ми використовуємо як власні ресурси (збір статистики, цифр по використанню продукту, відгуки користувачів), так і існуючі на ринку інструменти: Loop11, First Click tests, Preference tests тощо.
Також у нашому арсеналі модерований та немодерований тести, партизанське тестування та інші види тестів, виходячи з розміру вашого продукту, його складності, прогнозованої відвідуваності та аудиторії.
Вартість UX тестування залежить від багатьох факторів, тому ми завжди прораховуємо її індивідуально. Потрібно враховувати кількість сторінок, смислових блоків, складність архітектури, функцій сайту, довжини шляху користувача і загальну кількість цілей, досягнення яких ми тестуємо. Про наш підхід до оцінки вартості будь-якого проекту ви можете прочитати в цій статті.
Перш, ніж говорити про вартість, ми вважаємо за краще зустрітися з замовником особисто, щоб зрозуміти його головні цілі, бізнес-задум, ідею, яку він хоче донести своїм ресурсом. Це потрібно, щоб у тестуванні звертати увагу не лише на цифри, але й на те, наскільки близький продукт до реалізації цієї ідеї. Потрібно протестувати ваш продукт і дізнатися наскільки він близький користувачам? Звертайтеся.
Почитайте більше про розробку дизайну в наших статтях і вибірках
Ваша команда з проведення ux тестування в Києві – Evergreen
Залишилися запитання, або хочете замовити ux тестування інтерфейсу? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.