Компанія Google оголосила про підтримку 3D-контенту і доповненої реальності в результатах пошукової видачі майже 2 роки тому. З того часу список різноманітних живих та неживих об’єктів, доступних для перегляду в AR (наприклад, тварини, системи організму людини, об’єкти культурної спадщини і пам’ятки), поповнився новими пошуковими термінами. Подивитися, як це працює, дуже легко — спробуйте ввести запит в рядок пошуку Google:
Ця функція доступна тільки для мобільних пристроїв (Android, iPhone та iPad).
Джерела: arvr.google.com/
blog.google/
Звучить заманливо, і якщо будь-який об'єкт можна показати в AR, то чи можна застосувати 3D-пошук в Google до екоммерс-продуктів?
Після запуску Програми раннього тестування 3D-моделей і доповненої реальності в результатах пошуку показ тривимірного контенту в видачі Google доступний і для e-commerce сторінок. Користувачі можуть побачити ваш контент на сторінці SERP, ввівши в рядку пошуку назву, бренд або модель конкретного продукту. Додавання тривимірних моделей на картки з описом товарів збільшує шанси на те, що покупець захоче відвідати саме ваш сайт. Перегляд об'ємних зображень в доповненій реальності дає той рівень реалістичності, який неможливо передати за допомогою плоского фото навіть найвищої якості.
Радимо почитати: Розробка доповненої реальності у вебі: фреймворки та CMS для Web AR
Коли користувачі натискають на кнопку "Переглянути в 3D", то відкривають інтерактивний інтерфейс, де можна розглянути тривимірну модель продукту в деталях або помістити її в своє реальне оточення за допомогою AR. Після цього вони можуть перейти на ваш веб-сайт або повернутися на сторінку результатів пошуку.
Нижче наводимо приклад, який ілюструє послідовність дій користувача від перегляду продукту в AR до відвідування інтернет-магазину:
Джерело: developers.google.com
Згідно Deloitte, кількість смартфонів і планшетів з підтримкою AR вже перевищила 1 мільярд. І очікується, що протягом наступного року доповнену реальність під час покупок використовуватимуть 100 мільйонів людей. Так що майбутнє, в якому потенційні клієнти вибирають товар і в інтерактивному режимі змінюють його зовнішній вигляд, колір і розміри за власним смаком, набагато ближче, ніж ви думаєте. Показ тривимірних об'єктів в результатах видачі Google для e-commerce сторінок може відбитися на взаємодії з вашими потенційними покупцями в найближчій перспективі:
Схожі матеріали: Доповнена реальнiсть у вебi: що потрібно знати про технологію
Сьогодні найуспішніші приклади використання доповненої реальності можна побачити в тих сегментах ритейлу, де переважають стандартизовані набори продуктів з можливістю налаштувати і кастомізувати моделі під кожного потенційного клієнта. Так, додатний ROI і широке впровадження 3D/AR вже присутні серед автомобільних і меблевих брендів.
Джерело: deloitte.com
Попри перспективні переваги, можливість показу 3D-вмісту в результатах пошуку поки що доступна не для всіх. І перш ніж вирішити, чи варто впроваджувати цю функцію на вашому e-commerce сайті, слід врахувати низку моментів:
Дізнайтеся більше: Створення доповненої реальності для бізнесу: найкращі AR-платформи
AR і VR очолюють списки трендів на 2021 рік. Навіть якщо ви не будете створювати 3D-прев'ю для сторінки результатів пошуку, ви можете використовувати AR на картках товару, з можливістю переглядати продукти у доповненій реальності. Ми писали про численні можливості використання AR і WebAR тут, і наша команда активно бере участь у розробці й впровадженні доповненої реальності у проєктах наших клієнтів.
“Якщо трохи зменшити масштаб, все зводиться до візуальних обчислень і всім керує 3D-контент, який ми побачимо в різних проявах. Для цього знадобиться кілька років, але ми дійдемо до моменту, коли ви не зможете продавати продукт без нього".
— Шренік Садалджи, директор з R&D у Wayfair Next, голова 3D Commerce Working Group (Khronos Group)
Подумайте про майбутнє шопінгу з елементами AR. У найближчі роки візуалізація і персоналізація продуктів в доповненій реальності перестануть бути вау-фактором і новинкою, що вражає уяву покупців. Вони швидко переходять у розряд галузевих стандартів — так вже відбувається в сегменті товарів для дому та меблів:
"За цим майбутнє, і через три роки, якщо у вас не буде AR-візуалізації меблів, вас будуть вважати старомодними. Ми не чекаємо. Ми хочемо бути попереду всього цього".
— віце-президент з цифрового маркетингу та омниканальних кампаній, продавець меблів
Не бійтеся експериментувати. Тенденції чітко показують, що і бізнес, і споживачі освоюють 3D-технології. Переймайте досвід новаторів галузі і ставайте лідерами вашої ніші, а команда Evergreen у цьому допоможе — напишіть нам.