AR і VR для E-commerce: 3D-моделі у пошуці Google 8 AR і VR для E-commerce: 3D-моделі у пошуці Google 9 AR і VR для E-commerce: 3D-моделі у пошуці Google 10

Доповнена реальність і 3D-моделі в пошуку Google: нова можливість для e-commerce?

#e-Commerce #AR/VR

Компанія Google оголосила про підтримку 3D-контенту і доповненої реальності в результатах пошукової видачі майже 2 роки тому. З того часу список різноманітних живих та неживих об’єктів, доступних для перегляду в AR (наприклад, тварини, системи організму людини, об’єкти культурної спадщини і пам’ятки), поповнився новими пошуковими термінами. Подивитися, як це працює, дуже легко — спробуйте ввести запит в рядок пошуку Google: 

  • якщо функція підтримується, виберіть опцію Переглянути в 3D;
  • щоб побачити тривимірну модель в доповненій реальності, доторкніться до кнопки Побачити біля себе;
  • дотримуйтесь інструкцій на екрані та насолоджуйтесь ефектом занурення.

Ця функція доступна тільки для мобільних пристроїв (Android, iPhone та iPad).

Приклад 3D-моделі у пошуку Google AR від Google

Джерела: arvr.google.com/

blog.google/

Звучить заманливо, і якщо будь-який об'єкт можна показати в AR, то чи можна застосувати 3D-пошук в Google до екоммерс-продуктів?

Чи працює 3D і AR в пошуковій видачі для продуктових сторінок

Після запуску Програми раннього тестування 3D-моделей і доповненої реальності в результатах пошуку показ тривимірного контенту в видачі Google доступний і для e-commerce сторінок. Користувачі можуть побачити ваш контент на сторінці SERP, ввівши в рядку пошуку назву, бренд або модель конкретного продукту. Додавання тривимірних моделей на картки з описом товарів збільшує шанси на те, що покупець захоче відвідати саме ваш сайт. Перегляд об'ємних зображень в доповненій реальності дає той рівень реалістичності, який неможливо передати за допомогою плоского фото навіть найвищої якості.

Радимо почитати:Розробка доповненої реальності у вебі: фреймворки та CMS для Web AR

Коли користувачі натискають на кнопку "Переглянути в 3D", то відкривають інтерактивний інтерфейс, де можна розглянути тривимірну модель продукту в деталях або помістити її в своє реальне оточення за допомогою AR. Після цього вони можуть перейти на ваш веб-сайт або повернутися на сторінку результатів пошуку.

Нижче наводимо приклад, який ілюструє послідовність дій користувача від перегляду продукту в AR до відвідування інтернет-магазину:

AR для інтернет-магазину

Джерело: developers.google.com

3D-технології і доповнена реальність змінюють світ електронної комерції

Згідно Deloitte, кількість смартфонів і планшетів з підтримкою AR вже перевищила 1 мільярд. І очікується, що протягом наступного року доповнену реальність під час покупок використовуватимуть 100 мільйонів людей. Так що майбутнє, в якому потенційні клієнти вибирають товар і в інтерактивному режимі змінюють його зовнішній вигляд, колір і розміри за власним смаком, набагато ближче, ніж ви думаєте. Показ тривимірних об'єктів в результатах видачі Google для e-commerce сторінок може відбитися на взаємодії з вашими потенційними покупцями в найближчій перспективі:

  • це новий спосіб розповісти аудиторії про бренд: позитивне або погане враження про компанію визначає їхнє бажання придбати щось у вас;
  • власники смартфонів з підтримкою AR отримують огляд ваших продуктів на 360°, можливість взаємодіяти з 3D-моделями, вільно їх обертати, змінювати масштаб. Задоволення від занурення в доповнену реальність дає потенціал перетворити ці перегляди в покупки, оскільки викликає емоційний відгук. Після перегляду об’єкта в AR наступним кроком користувача може стати перехід на сторінку і замовлення товару;
  • шопінг з доповненою реальністю дозволяє покупцям по-новому взаємодіяти з продуктами. Чим більше можливостей для кастомізації, тим більше такий досвід занурення допомагає побудувати довіру до бренду.

Схожі матеріали:Доповнена реальнiсть у вебi: що потрібно знати про технологію

Сьогодні найуспішніші приклади використання доповненої реальності можна побачити в тих сегментах ритейлу, де переважають стандартизовані набори продуктів з можливістю налаштувати і кастомізувати моделі під кожного потенційного клієнта. Так, додатний ROI і широке впровадження 3D/AR вже присутні серед автомобільних і меблевих брендів.

Можливості AR для бізнесу

Джерело: deloitte.com

Поточні обмеження у використанні 3D і AR у SERP

Попри перспективні переваги, можливість показу 3D-вмісту в результатах пошуку поки що доступна не для всіх. І перш ніж вирішити, чи варто впроваджувати цю функцію на вашому e-commerce сайті, слід врахувати низку моментів: 

  • 3D-об'єкти доступні лише на сторінці мобільного пошуку в Google;
  • щоб тривимірні об'єкти відображалися в результатах пошукової видачі, потрібно використовувати модель мікророзмітки 3DModel;
  • 3D-контент підтримується тільки в форматах gITF і USDZ (для Safari). Для його показу на сторінці SERP Google рекомендує надати хоча б 1 файл gITF. Для показу тривимірних моделей на мобільних пристроях всі інші формати необхідно конвертувати в gITF або USDZ;
  • функція показу результатів пошуку в 3D і доповненій реальності на сьогодні доступна лише для окремих організацій (програма раннього тестування);
  • Google відносить доповнену реальність до методів розширеної пошукової оптимізації, однак 3D і AR-зображення не є фактором ранжування. Головна мета Google — розширити можливості користувачів, показати їм контент, який вони хочуть отримати, а при пошуку нової інформації людям більше подобаються зображення, ніж текст. Джон Мюллер, менеджер з продуктів Google, підтвердив у Twitter, що Google не ранжує сторінки вище за рахунок присутності 3D-зображень;
  • навіть якщо наявність 3D/AR-вмісту і не вважається фактором ранжування, ви можете покращити свої показники CTR і конверсії. Рекомендуємо застосовувати й інші SEO-тактики, щоб отримати високі позиції в видачі. Наші фахівці знають, як допомогти з SEO-оптимізацією — зв’яжіться з нами, щоб обговорити можливі варіанти.

Дізнайтеся більше:Створення доповненої реальності для бізнесу: найкращі AR-платформи

Висновки

AR і VR очолюють списки трендів на 2021 рік. Навіть якщо ви не будете створювати 3D-прев'ю для сторінки результатів пошуку, ви можете використовувати AR на картках товару, з можливістю переглядати продукти у доповненій реальності. Ми писали про численні можливості використання AR і WebAR тут, і наша команда активно бере участь у розробці й впровадженні доповненої реальності у проєктах наших клієнтів.

“Якщо трохи зменшити масштаб, все зводиться до візуальних обчислень і всім керує 3D-контент, який ми побачимо в різних проявах. Для цього знадобиться кілька років, але ми дійдемо до моменту, коли ви не зможете продавати продукт без нього".   

— Шренік Садалджи, директор з R&D у Wayfair Next, голова 3D Commerce Working Group (Khronos Group)

Подумайте про майбутнє шопінгу з елементами AR. У найближчі роки візуалізація і персоналізація продуктів в доповненій реальності перестануть бути вау-фактором і новинкою, що вражає уяву покупців. Вони швидко переходять у розряд галузевих стандартів — так вже відбувається в сегменті товарів для дому та меблів:

"За цим майбутнє, і через три роки, якщо у вас не буде AR-візуалізації меблів, вас будуть вважати старомодними. Ми не чекаємо. Ми хочемо бути попереду всього цього".

— віце-президент з цифрового маркетингу та омниканальних кампаній, продавець меблів

Не бійтеся експериментувати. Тенденції чітко показують, що і бізнес, і споживачі освоюють 3D-технології. Переймайте досвід новаторів галузі і ставайте лідерами вашої ніші, а команда Evergreen у цьому допоможе — напишіть нам.

15.03.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.