Якісний дизайн системи автоматизації з інтуїтивно-зрозумілим інтерфейсом — це не розкіш, а необхідність. Чому?
Загалом інвестиції в хороший інтерфейс з повертаються з хорошим коєфіцієнтом, про що ми писали у статті “Як UX дизайн впливает на прибуток”
Незалежно від рівня бізнесу й індивідуальних цілей створення системи управління й автоматизації процесів, основні кроки будуть однаковими.
Крок 1. Аналіз потреб аудиторії і ринку. Головний крок перед початком будь-якої роботи: хто буде користуватися системою? які функції потрібні користувачам вашої системи? Хто на ринку їх вже втілив їх і яким чином? Як зробити ще краще? Як вирішити основні проблеми ваших клієнтів і співробітників за допомогою цієї системи?
Крок 2. Написання користувальницьких сценаріїв. Наприклад, у звичному варіанті роботи менеджеру, щоб відвантажити товар, потрібно зробити 5 дій: відкрити завдання по товару, звірити номер накладної, зателефонувати на склад і уточнити чи прибув товар реально, а потім поставити задачу на відвантаження. У новому сценарії дії будуть зведені до двох: відкрити завдання, в якому вже буде підтягнута вся необхідна інформація і натиснути кнопку "Відвантажити", що автоматично поставить завдання складу.
Крок 3. Проектування - створення прототипу є основою грамотного підходу до дизайну, оскільки дозволяє на ранніх етапах провести юзабіліті тестування та перевірити життєздатність системи. На етапі прототипу потрібно промальовувати інтерфейси так, щоб можна було промоделювати виконання основних операцій і зрозуміти, що вони виконуються швидко і зручно.
Крок 4. UX тестування створення прототипу, аналіз результатів тестування і вдосконалення прототипів. Чим якісніше проведено тестування, визначені та виправлені помилки, тим краще буде кінцевий результат. Без UX тестування створювати дизайн складних систем погана практика, й оскільки це більше не дорого, ми використовуємо тестування навіть у невеликих проектах.
Крок 5. Створення UI-Kit. Уніфікований зовнішній вигляд усієї системи базується на UI-Kit'і - готовому наборі зовнішніх елементів. UI-Kit, створений із урахуванням функцій системи, також дозволяє користувачеві краще орієнтуватися в системі.
Крок 6. Створення взаємопов'язаного UI/UX дизайну - фінальний етап, на якому з використанням раніше створеного UI кіту і протестованого прототипу створюється дизайн усіх сторінок у вигляді, готовому для передачі на впровадження команді розробки.
Якщо упустити хоча б один з етапів, система може як мінімум не виконувати всі потрібні функції. А як максимум вона розвалиться ще до запуску, і доведеться витрачати додатковий час і гроші, щоб досягти потрібного результату.
Зв'яжіться з нами і ми надішлемо вам його докладний опис.
Для кожного типу систем автоматизації існують свої ключові точки - завдання, що потрібно вирішити. Також існують певні тенденції в дизайні, яких варто дотримуватися, щоб ваш продукт виглядав сучасним і цікавим.
У нас є досвід дизайну різних систем автоматизації, наведемо наше розуміння ключових на сьогоднішні завдань і тенденцій декількох основних типів систем.
Основні тенденції у дизайні BPM систем, що ми втілили у проектах наших клієнтів:
№1. Тільки потрібні процеси, скорочення меню.
№2. Максимально простий інтерфейс. Чим чистіше здається екран, чим менше на ньому елементів, тим приємніший він для сучасних користувачів.
№3. Дашборди для візуалізації ходу процесів - скільки відсотків того чи іншого процесу завершено, які завдання вже виконані, а за які співробітники ще не бралися - все повинно бути реалізовано в чіткому зображенні.
Нижче список ключових завдань, що повинні вирішувати сучасні CRM-системи:
Тенденції дизайну CRM систем, як і BPM систем орієнтовані на максимум зручності для всіх учасників процесу.
Зручна логіка. Щоб створити якісну CRM систему, необхідно доскональне розуміння бізнесу замовника і його внутрішніх процесів для оптимізації всього ланцюжка дій.
Приємний візуальний інтерфейс. Важливо подбати про те, щоб співробітникам було приємно та зручно.
Інтеграція даних з усіх каналів комунікації (месенджери, пошта, онлайн сервіси і т.д.). Сучасна CRM-система повинна зібрати всі дані про комунікації в одному інтерфейсі.
Конструктор бізнес-процесів.
Інтеграція й обмін даними по угоді і по контактам з іншими системами.
Фронт-офісна система - система, в якій працюють ваші співробітники (офіціанти, адміністратори, комірники), агенти, партнери і т.п. якщо ви їх не допускаєте в бекофісную систему (1С, Navision, і тп).
Дизайн фронт-офісної системи є обличчям вашої компанії в очах клієнтів і повинен враховувати їхню взаємодію з вашою системою. Тому серед ключових завдань можна виділити:
Дизайн фронт-офісної системи також піддається впливам модних тенденцій. Серед них такі напрямки:
Зручна логіка і структура. Чим зручніше користуватися вашою системою, тим ефективніше буде виконання завдань.
Сучасний візуальний образ. Створює перше вражень і викликає бажання працювати в ній.
Використання сервісних чатботів. Доставка інформації безпосередньо в месенджер, без входу в систему.
Використання систем розпізнавання зображень по фото. Швидкий спосіб знайти потрібний товар, картку клієнта і т.д.
Системи управління бізнесом і автоматизації постійно розвиваються. Тож найближчим часом можна очікувати появи нових цікавих тенденцій. І нам буде дуже цікаво і захоплююче бути тими, хто створює нові рішення, що відповідають духу часу і передбачають зміни на ринку.
Вартість розробки дизайну системи управління бізнесом завжди індивідуальна. Вона розраховується, виходячи із чотирьох етапів роботи:
Перш ніж розраховувати вартість розробки, ми завжди наполягаємо на особистій зустрічі з замовником. Таким чином ми можемо глибоко зрозуміти ваш бізнес і те, як він влаштований. Це важливо, щоб скласти правильну структуру, побудувати її логіку, вирішити щоденні завдання вашого бізнесу і допомогти вивести його на новий рівень.
Хочете побачити більше наших кейсів, ніж виставлено на сайті? Напишіть нам, покажемо на вимогу.
Прочитайте відгуки про нас і нашу діяльність на незалежному порталі Clutch. Клієнти оцінюють тут роботу за кількома критеріями: якість, вартість, строки, і кожен їхній коментар, кожна оцінка зберігається на порталі постійно. Складіть власну думку про Evergreen, а тоді напишіть нам. Ми готові до роботи з вами.
Читайте більше про розробку дизайну в наших статтях і підбірках
Ваша компанія з розробки дизайну – Evergreen
Залишилися запитання, або хочете замовити розробку дизайну CRM системи? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.