Дизайн систем

Сьогодні складно уявити хоча б один успішний сучасний бізнес, що не використовує системи управління й автоматизації процесів. Створити дизайн для CRM системи в Києві 3

Досвід нашої команди підтверджений більш ніж 150-тьма успішними проектами -
від невеликих сайтів до масштабних систем

Якісний дизайн системи автоматизації з інтуїтивно-зрозумілим інтерфейсом — це не розкіш, а необхідність. Чому?

  1. З точки зору продажу і залучення нових клієнтів, система з інтуїтивно-зрозумілим інтерфейсом привабливіша, ніж навіть більш функціональна, але візуально складна і не красива система.
  2. Навіть якщо ви робите систему для себе і не плануєте продавати її на зовнішній ринок, ваші власні співробітники з більшим ентузіазмом поставляться до красивої і зрозумілої системи, ніж до незручної і старомодної
  3. Ефективність співробітників і економія часу на навчання. Чим складніше інтерфейс системи, тим довше персонал буде вчитися працювати в ній і тим більше буде помилятися.

Приклад дизайну

Загалом інвестиції в хороший інтерфейс з повертаються з хорошим коєфіцієнтом, про що ми писали у статті “Як UX дизайн впливает на прибуток

Основні кроки у створенні дизайну
будь-якої мережі автоматизації

Незалежно від рівня бізнесу й індивідуальних цілей створення системи управління й автоматизації процесів, основні кроки будуть однаковими.

Крок 1. Аналіз потреб аудиторії і ринку. Головний крок перед початком будь-якої роботи: хто буде користуватися системою? які функції потрібні користувачам вашої системи? Хто на ринку їх вже втілив їх і яким чином? Як зробити ще краще? Як вирішити основні проблеми ваших клієнтів і співробітників за допомогою цієї системи?

Крок 2. Написання користувальницьких сценаріїв. Наприклад, у звичному варіанті роботи менеджеру, щоб відвантажити товар, потрібно зробити 5 дій: відкрити завдання по товару, звірити номер накладної, зателефонувати на склад і уточнити чи прибув товар реально, а потім поставити задачу на відвантаження. У новому сценарії дії будуть зведені до двох: відкрити завдання, в якому вже буде підтягнута вся необхідна інформація і натиснути кнопку "Відвантажити", що автоматично поставить завдання складу.

Крок 3. Проектування  - створення прототипу є основою грамотного підходу до дизайну, оскільки дозволяє на ранніх етапах провести юзабіліті тестування та перевірити життєздатність системи. На етапі прототипу потрібно промальовувати інтерфейси так, щоб можна було промоделювати виконання основних операцій і зрозуміти, що вони виконуються швидко і зручно.

Крок 4. UX тестування створення прототипу, аналіз результатів тестування і вдосконалення прототипів. Чим якісніше проведено тестування, визначені та виправлені помилки, тим краще буде кінцевий результат. Без UX тестування створювати дизайн складних систем погана практика, й оскільки це більше не дорого, ми використовуємо тестування навіть у невеликих проектах.

Крок 5. Створення UI-Kit. Уніфікований зовнішній вигляд усієї системи базується на UI-Kit'і - готовому наборі зовнішніх елементів. UI-Kit, створений із урахуванням функцій системи, також дозволяє користувачеві краще орієнтуватися в системі.

Крок 6. Створення взаємопов'язаного UI/UX дизайну - фінальний етап, на якому з використанням раніше створеного UI кіту і протестованого прототипу створюється дизайн усіх сторінок у вигляді, готовому для передачі на впровадження команді розробки.

Якщо упустити хоча б один з етапів, система може як мінімум не виконувати всі потрібні функції. А як максимум вона розвалиться ще до запуску, і доведеться витрачати додатковий час і гроші, щоб досягти потрібного результату.

Зв'яжіться з нами і ми надішлемо вам його докладний опис.

Ключові завдання систем управління бізнесом,
що потрібно вирішити в дизайні

Для кожного типу систем автоматизації існують свої ключові точки - завдання, що потрібно вирішити. Також існують певні тенденції в дизайні, яких варто дотримуватися, щоб ваш продукт виглядав сучасним і цікавим.

У нас є досвід дизайну різних систем автоматизації, наведемо наше розуміння ключових на сьогоднішні завдань і тенденцій декількох основних типів систем.

 

Для BPM систем завдання наступні

  1. Контроль прозорості бізнес-процесів. 
  2. Контроль витрат на процеси. 
  3. Контроль часу виконання процесу 
  4. Точки переривання (проблемні етапи). 
  5. Оптимізація фінансових і часових витрат.

Основні тенденції у дизайні BPM систем, що ми втілили у проектах наших клієнтів:

№1. Тільки потрібні процеси, скорочення меню

Приклад меню

№2. Максимально простий інтерфейс. Чим чистіше здається екран, чим менше на ньому елементів, тим приємніший він для сучасних користувачів. 

№3. Дашборди для візуалізації ходу процесів - скільки відсотків того чи іншого процесу завершено, які завдання вже виконані, а за які співробітники ще не бралися - все повинно бути реалізовано в чіткому зображенні.

Ключові завдання дизайну CRM систем

Нижче список ключових завдань, що повинні вирішувати сучасні CRM-системи:

  • Робота з великою базою контактів.  
  • Канбан-дошка для відображення етапів проходження угод 
  • Зменшення часу для створення і супроводу угоди. Одна картка на кожного клієнта, що створюється за кілька секунд.  
  • Отримання максимальної кількості інформації про клієнта до першого контакту. Уся знайдена інформація про клієнта (його профіль у соціальних мережах, інтереси, цифровий слід) може бути занесена в картку. 

Тенденції дизайну CRM систем, як і BPM систем орієнтовані на максимум зручності для всіх учасників процесу.

Зручна логіка. Щоб створити якісну CRM систему, необхідно доскональне розуміння бізнесу замовника і його внутрішніх процесів для оптимізації всього ланцюжка дій.

Приємний візуальний інтерфейс. Важливо подбати про те, щоб співробітникам було приємно та зручно.

Інтеграція даних з усіх каналів комунікації (месенджери, пошта, онлайн сервіси і т.д.). Сучасна CRM-система повинна зібрати всі дані про комунікації в одному інтерфейсі.

Конструктор бізнес-процесів.

Інтеграція й обмін даними по угоді і по контактам з іншими системами.

 

Ключові завдання дизайну фронт-офісної (агентської, оптової і т.п.) системы

Фронт-офісна система - система, в якій працюють ваші співробітники (офіціанти, адміністратори, комірники), агенти, партнери і т.п. якщо ви їх не допускаєте в бекофісную систему (1С, Navision, і тп).

Дизайн фронт-офісної системи є обличчям вашої компанії в очах клієнтів і повинен враховувати їхню взаємодію з вашою системою. Тому серед ключових завдань можна виділити:

  • Зручний інтерфейс для роботи агентів і персоналу.
  • Робота з мобільними пристроями, у тому числі смарт-годинниками та іншими. Важливо для доступу у будь-який час. 
  • Зручна візуалізація звітів і аналітики.

Дизайн фронт-офісної системи також піддається впливам модних тенденцій. Серед них такі напрямки:

Зручна логіка і структура. Чим зручніше користуватися вашою системою, тим ефективніше буде виконання завдань.

Сучасний візуальний образ. Створює перше вражень і викликає бажання працювати в ній.

Використання сервісних чатботів. Доставка інформації безпосередньо в месенджер, без входу в систему.

Використання систем розпізнавання зображень по фото. Швидкий спосіб знайти потрібний товар, картку клієнта і т.д.

Системи управління бізнесом і автоматизації постійно розвиваються. Тож найближчим часом можна очікувати появи нових цікавих тенденцій. І нам буде дуже цікаво і захоплююче бути тими, хто створює нові рішення, що відповідають духу часу і передбачають зміни на ринку.

 

Вартість розробки дизайну системи управління бізнесом завжди індивідуальна. Вона розраховується, виходячи із чотирьох етапів роботи:

  • дослідження ринку і продукту (в годинах, залежить від кількості документів, що ми розробляємо);
  • створення прототипу (в екранах, кількість яких залежить від потрібного функціоналу);
  • безпосередньо, дизайн (у сторінках, виходячи зі складності самого дизайну: у випадку з системами управління бізнесом, де є стандартні елементи управління, ця частина роботи відбувається швидше і дешевше);
  • тестування (в залежності від способу).

Перш ніж розраховувати вартість розробки, ми завжди наполягаємо на особистій зустрічі з замовником. Таким чином ми можемо глибоко зрозуміти ваш бізнес і те, як він влаштований. Це важливо, щоб скласти правильну структуру, побудувати її логіку, вирішити щоденні завдання вашого бізнесу і допомогти вивести його на новий рівень.

Хочете побачити більше наших кейсів, ніж виставлено на сайті? Напишіть нам, покажемо на вимогу.

 

Написати

Відгуки про розробку дизайну та інші послуги

Прочитайте відгуки про нас і нашу діяльність на незалежному порталі Clutch. Клієнти оцінюють тут роботу за кількома критеріями: якість, вартість, строки, і кожен їхній коментар, кожна оцінка зберігається на порталі постійно. Складіть власну думку про Evergreen, а тоді напишіть нам. Ми готові до роботи з вами.

Більше про дизайн

Читайте більше про розробку дизайну в наших статтях і підбірках

Як UI дизайн впливає на конверсію

Як UI дизайн впливає на конверсію

У цій статті ми розповімо про актуальні результати досліджень та способи виміряти вплив дизайну на конверсію на вашому сайті.

Тренди UI дизайну 2019

Тренди UI дизайну 2019

Тенденції та тренди в веб дизайні 2019. Бажаєте дізнатися який дизайн сайту зараз в тренді? Шукайте усі новинки веб дизайну та перевірені тенденції UI в нашій статті.

Чому потрібно оновлювати UI сайту кожні 5 років?

Чому потрібно оновлювати UI сайту кожні 5 років?

У цій статті ми розповімо, чим обернеться для вашого сайту відсутність редизайну і чому важливо регулярно оновлювати UI дизайн!

Дизайн сайту - диво або передбачуваний процес?

Дизайн сайту - диво або передбачуваний процес?

Ділимося досвідом. Стаття Павла Савеленко про те, як створюється концепт сайту, розвіює міфи про те, що такий творчий процес як дизайн хаотичний, і не піддається структуруванню.

5 ключових кроків для проектування успішного UI  прототипу сервісу

5 ключових кроків для проектування успішного UI прототипу сервісу

Коротка стаття, яка пояснює підхід Evergreen до редизайну сервісів: що конкретно і в якому порядку робить менеджер і дизайнер-прототіпіст для того, щоб зберегти всі переваги старого продукту і досягти мети редизайну

Дотягнутися до зірки Behance

Дотягнутися до зірки Behance

За останні 2 роки 4 роботи нашої команди потрапили в галерею Interaction Design, більш того, 3 останні роботи потрапили туди поспіль. Можна сміливо сказати - у нас є досвід робити дизайн який отримує нагороду і ми...

Ваша компанія з розробки дизайну – Evergreen

Залишилися запитання, або хочете замовити розробку дизайну CRM системи? Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.