П'ять видатних прикладів ботів для електронної комерції 1
skip to Main Content

Можливості чатбота в eCommerce

П’ять видатних прикладів ботів для електронної комерції

У той час як одні продавці сумніваються в ефективності чат ботів, інші – вже використовують вигідну технологію для бізнесу. Для продавців, які використовують штучний інтелект, обробку природної мови та машинне навчання, чат-боти можуть суттєво допомогти упорядкувати бізнес.

Комерційні чат боти допомагають автоматизувати рутині операції, та забезпечуючи якісне обслуговування клієнтів

Що ви отримаєте, запровадивши технологію у своєму бізнесі?

basket

Менше відмов і залишених кошиків

Комерційний чатбот моментально реагує, коли користувач залишає наповнений товарами кошик і відправляє йому нагадування.

customer

Якісний сервіс з обслуговування клієнтів

Віртуальний помічник люб’язно відповідає на повторювані питання про доставку, статус замовлення, а також допомагає клієнтам в пошуку необхідного товару.

growth

Зростання продажів

Технологія відстежує поведінку клієнтів на сайті. Грунтуючись на аналізі, ви зможете провести більш ефективну маркетингову компанію.

friendship

Взаємодія з клієнтом

Штучний інтелект аналізує активність відвідувачів і ефективно взаємодіє з ними.

online-shop

Проста реалізація

Ви не витратите багато часу на створення чатбота електронної комерції на основі інтернет-магазину. Після, ви зможете легко редагувати і покращувати технологію.

hourglass

Збереження часу

Комерційні боти, доступні цілодобово і без вихідних, більш ефективні, ніж живі оператори. Впроваждення технології замінить частину персоналу.

Розуміння природної мови

Боти розробляються з використанням технології штучного інтелекту, яка дозволяє системі зрозуміти мову людини, надати графіки знань і візуалізувати продукт.

Далі представлені яскраві приклади того, як комерційні чатботи вгадують бажання користувача і допомагають їм підібрати потрібну річ.

nateng1
nateng

Видатні приклади комерційних ботів у світовій торгівлі

Ebay

Віртуальний помічник був запущений на платформі Facebook messenger. Під час діалогів, заснованих на моделях Deep Learning, eBay ставить уточнювальні питання. Таким чином, програма пропонує клієнтам найбільш відповідні варіанти.

eBay-Ecommerce-Chatbot-593×1024

Ebay

Віртуальний помічник був запущений на платформі Facebook messenger. Під час діалогів, заснованих на моделях Deep Learning, eBay ставить уточнювальні питання. Таким чином, програма пропонує клієнтам найбільш відповідні варіанти.

eBay-Ecommerce-Chatbot-593×1024
0_0_0_0_70_campaign-asia_content_Sneaker_Bits facebook chatbot image

Nike

Бот світового бренду допомагає своїм покупцям швидко знайти бажаний продукт. Прислухаючись до порад програми, покупці можуть придумати ексклюзивний лук і підібрати легендарні Air Max використовуючи генератор кросівок.

Nike

Бот світового бренду допомагає своїм покупцям швидко знайти бажаний продукт. Прислухаючись до порад програми, покупці можуть придумати ексклюзивний лук і підібрати легендарні Air Max використовуючи генератор кросівок.

0_0_0_0_70_campaign-asia_content_Sneaker_Bits facebook chatbot image

Sephora

Клієнти звертаються до Sephora чатбота, коли не можуть самостійно підібрати речі. Система швидко знаходить продукти, які якнайкраще відповідають смакам і стилю користувачів.

Sephora-Chatbot-Example-592×1024

Sephora

Клієнти звертаються до Sephora чатбота, коли не можуть самостійно підібрати речі. Система швидко знаходить продукти, які якнайкраще відповідають смакам і стилю користувачів.

Sephora-Chatbot-Example-592×1024
Aerie-Ecommerce-Chatbot-595×1024

Aerie

За функціональністю цей комерційний чатбот нагадує eBay помічника. Також, щоб звузити пошук і запропонувати кращий варіант, технологія показує два зображення різних стилів. Користувач вибирає найкращий варіант, щоб чатботу було легше підібрати продукт.

Aerie

За функціональністю цей комерційний чатбот нагадує eBay помічника. Також, щоб звузити пошук і запропонувати кращий варіант, технологія показує два зображення різних стилів. Користувач вибирає найкращий варіант, щоб чатботу було легше підібрати продукт.

Aerie-Ecommerce-Chatbot-595×1024

H&M

Бот намагається з’ясувати, якому стилю надає перевагу користувач, щоб запропонувати йому відповідні варіанти. Спочатку помічник показує фотографії одягу і цікавиться про думку клієнта. Крім того, чатбот цього бренду допомагає створювати модні луки і вибирати одяг, який буде до вподоби клієнтам.

HM-Ecommerce-Chatbot-607×1024

H&M

Бот намагається з’ясувати, якому стилю надає перевагу користувач, щоб запропонувати йому відповідні варіанти. Спочатку помічник показує фотографії одягу і цікавиться про думку клієнта. Крім того, чатбот цього бренду допомагає створювати модні луки і вибирати одяг, який буде до вподоби клієнтам.

HM-Ecommerce-Chatbot-607×1024

Провідні світові бренди впроваджують технологію, щоб підвищити рівень задоволеності користувачів і виділитися в конкурентній електронної комерції. Клієнти люблять віртуального помічника, який допомагає їм знайти потрібний товар швидко.

Тому, якщо ви орієнтуєтеся на потреби клієнтів і прагнете стати відомими, розгляньте питання створення бота електронної комерції. Це рішення – саме те, що вам потрібно.

Залишилися питання?

Хочете дізнатися про можливості розробки персонального чатбота для вашого eCommerce?

22.11.2018
Рейтинг: 5 / 5 (2)
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.