RPA, або Robotic Process Automation є невід'ємною частиною автоматизації бізнес-процесів по всьому світу. Це технологія, що дозволяє значно спростити ведення документації та спілкування з клієнтами, звести до мінімуму ручне введення даних і усунути помилки, які може допустити людина.
По суті, RPA-рішення дозволяють замінити людину в простих автоматичних діях, що здійснюються на комп'ютері. Це рішення відтворює звичні дії в системі: сортує пошту, здійснює замовлення, позначає виконані завдання і ставить нові. Про особливості RPA можна прочитати тут, а в цій статті ми поговоримо про те, які технології на базі штучного інтелекту використовуються для автоматизації бізнесу абсолютно різних напрямків.
Технологія оптичного розпізнавання об'єктів активно використовується в різних видах бізнесу. І це не дивно, адже вона має величезний потенціал застосування:
Хоча універсальної технології розпізнавання об'єктів не існує, і кожне рішення вимагає різного технічного втілення залежно від ваших бізнес-процесів, алгоритм навчання нейромережі розпізнавати об'єкти приблизно однаковий:
Це RPA-рішення підходить для сфер, де потрібно виснажливе введення даних вручну і де висока ймовірність помилки. Наприклад, у страхових компаніях і туристичних агентствах, де доводиться оформляти договори, щоразу вносячи дані з друкованого документа.
Технологія розпізнавання тексту дозволяє внести всі необхідні дані в форму за 2 секунди, що значно прискорює бізнес-процеси. Детальніший опис роботи технології можна прочитати в наших статтях «Розпізнавання закордонних паспортів» і «Розпізнавання техпаспортів».
Якщо потрібно поділити алгоритм розпізнавання на зрозумілі блоки, то схема буде приблизно такою:
При розробці системи розпізнавання текстів можна використовувати, наприклад, сервіс Tesseract OCT від Google, а також готові сервіси від IT-гігантів. Однак, у будь-якому випадку великий масив роботи необхідно буде здійснити вручну, адаптуючи сервіс конкретно під ваші бізнес-процеси.
Більшість великих компаній та інтернет-магазинів вже використовують чатботів. І це не дивно, адже таке технологічне RPA-рішення дозволяє в рази розвантажити реальних працівників, звільнити їх від необхідності постійно відповідати на одні й ті ж шаблонні питання, і навіть зменшити штат.
Потреба в чатботах виникає найчастіше як відповідь на питання: «Як оптимізувати роботу служби підтримки?». Чатбот із елементами штучного інтелекту не тільки зможе зрозуміти запит клієнта і відповісти на найбільш часті питання, але й запропонує продукт або послугу, які найкраще відповідають клієнтським потребам. Ці потреби можуть бути зрозумілими як із розмови з клієнтом, так і (якщо клієнт постійний) на підставі історичних даних.
Саме завдяки можливості навчатися з кожним новим клієнтів, чатботи показують чудові результати для підвищення лідогенераціі та автоматизації бізнес-процесів в цілому. Детальніше про ефективність впровадження чатботів у бізнес-процеси ви можете прочитати в наших статтях: "Голосовий чат-бот із використанням Google Speech To Text API, Dialogflow" і "Найкращі приклади чатботів для електронної комерції".
Якщо ви вирішите модифікувати робочі процеси, при роботі з RPA-системами достатньо буде змінити скрипт, переписавши правила роботи для пошукових роботів. А це набагато легше та швидше, ніж переучувати співробітників. До того ж роботи автоматично зберігають всі свої дії в логах, що дуже важливо для перевірки відповідності різним законодавчим і індустріальним вимогам.
Продовження про збір даних, дата майнінг та технології на основі безпілотних машин читайте в статті "Як штучний інтелект виводить бізнес на новий рівень, частина 2".
Ми в Evergreen спеціалізуємось на створенні чатботів для різних видів бізнесу, де присутні великі обсяги комунікації з клієнтами: сфери обслуговування, фінансового і сектора страхування, електронної торгівлі, HR і не тільки. До речі, для страхових компаній і брокерів ми пропонуємо готове рішення — Insurance Bot з функцією автоматичного розпізнавання документів за фото на базі нашої власної нейромережі.
Якщо вас цікавлять подібні рішення, або потрібна професійна консультація, пишіть нам — запропонуємо найефективніший варіант для вашої компанії.